RTV Teorija i praksa

dokumentami ili zabavni program, na primer, ali urednik školske televizije staine о tome razmišlja . . . Onome ко se uspešno profesionalno bavi televizijom obrazovanje nije strano; on će, da bi pomagao obrazovanje, crpsti ideje iz celokupne televizije, a, takođe, i iz celog sveta. Dobar urednik školske televizije коте je prepuštena široka inicijativa, jeste i biće sposoban da pronađe ona polja korisna školskoj televiziji koja prosvetni radnik ne bi sam mogao da pronađe. U mojoj organizaciji je urednik, a ne prosvetni radnik, utvrdio da se televizija može koristiti kao pomoé deci koja uče da čitaju. On je primetio i da postoje nova polja na televiziji koja bi se mogia koristiti pri muzipkom obrazovanju. Nekim izvanrednim muzičkim serijama na programu radio-skole bili su nasi prosvetni savetnici vrlo zadovoljni. Ali da ne preterujem. Ne bih želeo da urednike i prosvetne radnike huškam jedne protiv drugih, kao da su to dva razna soja ljudi koji se ne mogu složiti. Među njima mora da postoji saradnja. A urednici о kojima sam govorio, pre nego sto su počeli da rade u školskoj televiziji, i sami su se bavili obrazovanjem na nekom drugom mestu. Sem toga, i najbdlje ideje koje daju ljudi sa televizije moraju da produ kroz neku vrstu saveta prosvetnih radnika pre nego što dobiju zeleno svetlo za realizaciju. Ali, übeden sam da će maštovitost te službe biti osiromašena ako sami televizijski poslenici nemaju značajan uticaj na izbor tema ma za koju školsku televiziju.

88