RTV Teorija i praksa

lokalni, stručni listovi, revije itd.), kao i svi ostali vidovi reklamiranja, onda je redosled skoro obmut, pa štampa, ukupno uzev, izbija na prvo mesto. Koliki je udeo sredstava što su anketirane radne organizacije u našoj zemlji u 1974. i 1975. godini uložile u ekonomsku propagandu? Tabela br. I. ukazuje da se udeo po republikama (AP) kreće od 0,42% do 1,52% ili u proseku 1,06% njihove vrednosti proizvodnje - plačene realizacije. TABELA BROJ I.; PROSEČNA ULAGANJA OUR U EP 1975. GODINE S F R J 1,06% BiH 0,4% Hrvatska 1,2% Makedonija 0,9% Slovenija 1,5% Srbija 1,0% AP Vojvodina 0,9% Izvor: Anketa istraživačkih službi pri jugoslovenskim RTV 1976. U trošenju sredstava za reklamu ispod jugoslovenskog proseka nalaze se radne organizacije Bosne i Hercegovine, Vojvodine i Makedonije. Kolektivi Srbije nalaze se na nivou tog proseka, dok ga kolektivi iz Slovenije i Hrvatske premašuju. Sredstva koje privreda ulaže u EP na TV ne povečavaju se srazmerno porastu pretplatnika i auditorijuma, već taj deo ulaganja stalno opada. Tabele br. 11. A i B pokazuju da su jugoslovenski TV studiji za proteklih osam godina (1969 - 1976) nominalno povečali bruto prihode od EP i

166