RTV Teorija i praksa

projekat o upotrebi TV u opismenjavanju, do toga nije došlo jer su Kubanci izabrali drugi metod: rad učitelja sa manjim grupama na terenu. Oni su ovo uradili zato što je u tom slučaju veća participacija samih učenika, direktni kontakt bolji i ideološki im je tada to više odgovaralo. Ovo je primer odbijanja savršenije tehnologije iz političkih razloga. M.JEVTOVIĆ: Participiranje, učestvovanje u procesima javnog opštenja i samoupravljanje, sve su više prisutni. To je, rekao bih, komponenta koja menja karakter informadja i uopšte javnog opštenja. Bila bi, nesumljivo, od značaja razmena ideja, iskustva iz prakse i teorijskih fadova, jer posebnom brigom valja negovati kulturu opštenja putem radija i televizije... Razgovoru se pridružio i Dr Huan Dijaz Bordenave (Juan Diaz Bordenave), specijalista za komunikacije u seoskim sredinama (Brazil) svojim tekstom Teorija komunikacija i razvoj sela, koji ćemo objaviti u sledećem broju.

133