RTV Teorija i praksa

© da se dama raspituje kod prodavaca šta je za osmomartovski ček kupila gospođa X, ® da je gospođa X sa čekom kupila delove ili deo za „Mercedes”, • da je vrednost daminog čeka 4.000 (400.000) dinara i da ona jednostavno ne zna šta da kupi za te раге, • da ona sve ima ali ima i dobrog muža pa želi da ga obraduje, © Ijubazni trgovci nude joj raznorazne proizvode i na kraju ona se opredeljuje za mušku toaletnu tašnu od 1.500 dinara i ostaje joj gotovina od 2.500 dinara. Кгај. Sa ovako oblikovanom i prezentiranom emisijom TV Beograd dostavila je auditoriju poruku koja poseduje više sociološkdh tumačenja, razrada, prihvatanja. Pokušajmo da sadržaj emisije svrstamo u izvesne, asocijacijom nametnute, sociološke skupine: Prva: • da su osmomartovske čekove dobijale dame i gospođe, • da je vrednost tih čekova izuzetno visoka, ® da se novac daje onima koji ga i inače imaju dovoljno. Druga: © da radnice nisu dobijale osmomartovske čekove, • da je, prema tome, pomenuta intervencija humana.

164