RTV Teorija i praksa

Treća: • zašto su se čekovi davali damama i gospođama? ® zašto se čekovi nisu davali radnicama? Četvrta: 9 da li bi radnice koristile čekove za kupovinu delova za „Mercedes”? • da li bi radnice kupovale svojim supruzima toaletne tašne? Opšti odnos: Ako se akcija vrši preko medija kao što je TV sa ovako oblikovanom porukom nameče se mišljenje: • da smo društvo dama i gospođa, ® da ta večina ima pravo da komunicira kako je njoj najprikladnije, • da je, shodno tome, iTV samo jedna u nizu regulativa tog komuniciranja. Ne manje interesantno je prisustvo lutaka koje personifikuju trgovce. Pitamo se: ® da li su trgovci lutke da bi se dame i gospođe prikazale u grotešknoj situaciji? ® ili su trgovci lutke u očima dama i gospođa? • kakva bi izgledala radnica u datoj situaciji kada bi vodila isti dijalog sa lutkama-trgovcima? • da li bi na primeru radnice takva poruka bila: a) prekor društvu? b) licemerje i cinizam od strane društva? c) satiričan skeč? d) emisiju bi tretirali kao usputni programski promašaj?

165