RTV Teorija i praksa

se ne možemo odreći. StatistLčki pokazatelji kojima raspolažemo u izvesnoj su koliziji sa ovako iskazanim potrebama. Trenutno nekomunikativna dela, a sve vile njih dobijaju ovaj kvalifikativ, јег po neldm misljenjltna ne mogu lako da ovladaju slušaocima, moraju naći svoje mesto kao deo programske obaveze na nivou povremene informatike 0 njima. Iz svega mogao bi da rezultira i ovakav zaključak; ® U programima jugoslovenskih radio-stanica lavovski deo pripada zabavnoj muzici. Time ona dobija odgovorne zadatke u građenju kulture koje nije u stanju da realizuje. • Neirodna muzika pored određenih kulturnih sadržaja (distanciram se od novokomponovane) dugo je egzistirala kao veoma zabavna. Danas i ona sve više gubi ovaj status te i mesto u programu. • Ozbiljna muzika, a pogotovu ozbiljna muzika jugoslovenskih kompozitora, nema potrebnu težinu prisutnosti u nasoj programskoj svakidalnjici, ne toliko po realizovanoj minutaži koliko po programskoj lociranosti i ukupnom odnosu prema njoj. Iz svega toga nameče se potreba i obaveza utvrđivanja određene poUtike delovanja u muzičkom programu, pogotovu u vreme aktivnosti traženja pravih sadržaja i pravih zadataka.

42