RTV Teorija i praksa

najzanimljivije emisije na televiziji iz oblasti reforme obrazovanja - Kino oko! A Kino oko nije emisija i nije sadržaj koji treba da tretira ta pitanja... Zalažem se da se obrazovna funkcija radija i televizije vrlo ozbiljno razmotri i efikasnije uključi u programe. Založila bih se za razvijanje multimedijskog pristupa obrazovanju, da bismo na taj način prešli iz faze razvoja obra/ovanja putem radija i televhije u jednu višu fa/U. Takođe bih se založila za razvijanje produženog dejstva radija i televizije putem tonskih i video-kaseta, ne samo u školama u zemlji, nego i za decu naših radnika u inostranstvu. SRETEN MILENTIJEVIĆ: Radim na planiranju, statistici i analizi programa, na kvantitativnoj analizi programa u radiju i član sam Statističke komisije JRT. Pripremljen je jedan novi model statistike praćenja programa radija i televizije koji bi više bio u skladu s praksom međunarodnih institucija kao Unesko, UER, i potrebama zemlje kao celine i samih radnih kolektiva, radija i televizije. Da bi se izradio odgovarajuči model statistike programa valja rešiti niz problema... LJUBINKO MILJKOVIĆ: U protekloj javnoj diskusiji o našim programima čuli smo različita i vrlo oprečna mišljenja. Glavne teme u analizi muzičkog programa su „гок” i „рапк” muzika, u programu televizije posebno emisija Rokemoler i na Drugom programu Radija emisija Putokaz. Bilo je naoko i kontradiktornih izjava diskutanata o savreraenoj muzici. Jedan deo je govorio kako je ona bez vrednosti, drugi deo je govorio u prilog emisije Radioskop koja je muzički sagrađena prvenstveno korišćenjem ove vrste muzike. Nailazi period kada čemo za analize muzičkog programa moći da koristimo rezultate koje nam daje „Bilten proizvodnje muzike” u RTB. Muzika iskazana u Biltenu muzičke proizvodnje mora da bude analizirana prvensNeno po svom dejstvu u programu, zatim mora da bude analizirano kako se kumuliraju pojedine vrste muzike, kao i koliko se i kako one koriste.

146