RTV Teorija i praksa

velikim, zapadnim i istočnim, slavnim i anonimnim tržište na kojem če moći da pokažu svoju ponudu i da zaključuju poslove. Na ovoj pijaci od početka je više učesnika nego na takmičenju, a upravo ovi prodavci, kupci, producenti, menadžeri, unose glavnu živost u ceo događaj. Poslovi na sajmu TV emisija i filmova cvetaju tako dobro da zasenjuju slične manifestacije, pa i MIP u obližnjem Kanu. Ali je festival otišao još dalje - uveo je štandove za prodaju video-prava i tako uključio u pravi čas novi fenomen, video-produkciju. Kad se svemu tome dodaju izložbe nove televizijske, video i filmske opreme, stručni razgovori o pojedinim tehničkim, ali i filozofskim ili sociološkim temama koje televizija nameće, postaje jasno da je ovaj festival več toliko raznoliko i bogato zbivanje da če i fizički morati da se rastegne na cele dve sedmice. ~Prix Italia” se još ranije odlučila za program od gotovo četrnaest dana. Posmatraču koji većinu tog vremena istrajno provede u projekcionim salama intenzitet novih saznanja, utisaka i preživljavanja donosi iskustava dovoljno za celu godinu - do sledečeg festivala.

78