RTV Teorija i praksa

cmohumomih etekata koji su i nasmejali slušaoce. Ali, to nije osnovna vrlina dela. Mi je vidimo u činjenici što nije sadržavalo ni propratnog komentara, negoje poniklo iz redosleda događaja i dramatuigije stvamosti. Jošjedan primer visokog profesionalima zagrebačke radio-dokumentarističke škole slobodno to možemo tvrditi, budući daje neospoma činjenica da Radio-Zagreb pomno i više od drugih naših radio-stanica neguje dokumentamo radio-dramsko stvaralštvo. 0 radiotonskom ostvarenju Bohoreta i njeni Rikice Ovadije Mistra Tukića i Mladena Ovadije, iz produkcije Radio-’ Sarajeva i o dokumentamoj drami u produkciji Dramskog programa Radio-Beograda Traganje po pepelu Đorđa Lebovića, čija je reprodukcija zaključila FEDOR, pisali smo u tekstu „Događaji na radio-talasima” (II), Kao i na svakom festivalu, tako se i na kraju FEDORpostavilo pitanje nisu li neka dela svrstana u fzv. informativnu sekciju trebalo da imaju mesto u takmičarskoj selekdji, i obratno; zatim, što je još bitnije, nisu li neka dela trebalo da izostanu sa ovog Festivala? Takođe, raspravljalo se i o dodeljenim nagradama od strane festivalskog žirija koji je Veliku nagradu ,3eograd” dodelio dslu Praško proljeće 1984 Zvonimira Bajsića 1 Maksima Juijevića (samostalna autorska produkcija), Zlatnu nagradu za najbolju zvučnu sliku ton-majstoru Aleksandru StOjkoviću za snimak dela Branislave Stefanović Ugovorsa đavolom{ Radio-Beograd), Nagradu JRTza estetske inovacije u svetu medijskog izraza emisiji Radio-Ljubljane Dugoputovanje ili traganje za izgubljenim iluzijama autora Jožeta Valentiča i tri diplome ostvarenjima: Traganje po pepelu autorske ekipe; Đorđe Lebović, Boda Marković, Neda Depolo i Zoran Jerković (Radio-Beograd), Bohoreta i njeni Rikice I Mladena Ovadije i Mistra Tukića (Radio-Sarajevo) i Poetika dokolice Miroslava Jokića i Olivere Đurđević (Radio-Beograd). Žiri Saveza slepih Jugoslavije (predsedavao prof. dr Slobodan Vitanović) dodelioje Plaketu „Filip Višnjić” za delo sa najhumanijom porukom, ostvarenju Pobunjeni medijum Miroslava Jokića i Dragoslava Simića. Slušajući osamnaest radiofonskih ostvarenja reprodukovanih tokom tri dana Festivala u takrr.ičarskoj selekciji, mogli smo ustanoviti priličnu žanrovsku raznovrsnost. Naporedo sa emisijama koje se mime duše mogu označiti kao radio-reportaže, poput Olimpijskih rvuka Đorđa Malića i Josipa

74