RTV Teorija i praksa

b) koliko se uspešno (neophodan) kritički odbir muzičkih sadržina miri sa potrebom dece za zanimljivom, dinamičnom „predstavom”, punom „slika i razgovora”.

KVANTITATIVNA ISTAKNUTOST KLJUČNIH KOMPONENATA U EMISIJI

A - Deca u gledalištu, B - Voditelj, C - Takmičari, D - Izvođenje muzike, E - Plesne tačke, F - Ništa posehno

Većina dece (36%) smatra da emisijom dominiraju takmičari, dok oko 30% njih misli da je voditelj taj koji je vizuelno najprisutniji, „najčežće ga slikaju” - kako je reklo jedno dete. Na trećem meslu po učestalosti opredeljivanja dece je mišljenje da se ništa posebno ne izdvaja u kvantitativnom smislu (oko 20%). Kroz razgovor sa decom saznali smo i njihova mišljenja o lome koliko su uspešno realizovani pojedini segmenti, komponente ove emisije. Übedljivo su preovlađivali superlalivi, u ocenama svake od šest komponenata (približno je 3/5 takvih mišljenja kod

103