RTV Teorija i praksa

On je Tom Snajder. Eyewitness news 7 Večeras u 11.00

Drugi kanal CBS mreže u Njujorku deluje uzdržanije. Ali oglasi u „Njujork Tajmsu” za njihove lokalne vesti, ~Newsbreakers” u šest sati najavile su sledeće stvari u proleće 1982. godine: ~Vi ste samac i imate 40 godina. Da li treba sve da držite u sebi? Život na sedativima...miran ili tragičan?” Ne zaboravite ovo su CBS vesti, a ne sapunska орега, a medij je „Njujork Tajms” a ne „National En^uirer”. 1 Promocija nacionalnih vesti sledi jedan očigledno „zreliji” pravac. Uzmite na primer oglas u „Tajmsu” za ABC World News Tonight segment, „Specijalni izveštaj” (zvuči kao Džems Bond, zar ne?): ~Da li odbrana Amerike uništava Ameriku? Izdvajanja za odbranu u novom budžetu predsednika Regana su ogromna. Toliko velika da mnogi ekonomisti ispituju efekal koji to može imati na nacionalnu ekonomiju u godinama koje dolaze. Neki idu tako daleko da predviđaju katastrofu. Večeras i sutra uveče ’Specijalni izveštaj’ će pažljivo pogledati bitku oko budžeta za odbranu - bitku čiji ishod može da utiče na vas i vašu porodicu.” Prilično tačno, ali napisano kao sapunska opera.

i Američki popularni magazin koji se bavi tračevima o ijudima s estrade (prim. prev.).

159