RTV Teorija i praksa
kad, eventualno, treba da stupe pred kameru u nekom novom filmu. Tu je došlo do spoja naše generacije i izvanrednih imena već poznatih na pozorišnoj sceni: jedne Blaženke Katalinić, jedne velike Ite Rine. Joca Kulundžić nam je došao, pa Aca Ognjanović. Međutim, sedimo u onom filmskom studiju, radimo Mande,Aveti, neke recitacije. Vidim ja šta se snima. Snima s eJezero ambijent: fabrika. Snima se ne znam šta - ambijent: borba. I shvatim brzo da se sa ovom mojom facom koja je urbana i sa mojim eksterijerom ovakvim kakav jeste, i kako sam, izgleda, predisponirana za negativne uloge, da ja nemam mesta u filmu koji tretira obnovu, izgradnju, rat i da sa ovim licem imam da čekam da se leba najedem. I tako ja u Filmskom studiju prokljuvim, pametno (jedna od retkih pametnih mojih životnih odluka) da treba da odem. I mogu vam reći da sve to što sam slušala od Vjeka, a to je način na koji slušaš partnera, istina sa kojom moraš da nastupiš, jednostavnost izraza sa kojom moraš da radiš, a sve to obuhvata tema filma i filmske glume, da mi je mnogo pomoglo u pozorištu. Nado Bjelogrlić: Da, i Filmski studio se polako rasturio. Neki studenti su otišli na Akademiju i tu nastavili treću godinu, ali krajem školske godine ponovo su polagali kontrolne ispite tako da su neki naši drugovi morali da napuste dalje školovanje. Milena Politeo: Odjedanput smo bili raspršeni. Snašao se kako je ko znao i umeo. Bora Đorđević: To je bio jedan nepravedan, rekao bih nepošten odnos. Ja sam se vratio u novinarstvo jer sam u filmsku školu došao iz redakcije „Pionirskih novina”. Lepa Kragujević: Ja sam vrlo brzo odlučila da se više ne bavim tom profesijom. Mira Trailović mi je pomogla da se zaposlim kao spiker u Radio Beogradu a kasnije sam postala sekretar direktora Televizije. Vlada Petrić: Ja sam pre loga već postao asistent na Pozorišnoj akademiji, prema tome za mene se više nisu morali brinuti, a to je bio i dobar razlog da završim Filozofski fakultet, engleski jezik i književnost za dve godine.
205