Učitelj

60 с ЗАБАВА И ПОУКА

Шта смо написали — срп.

Де сада пишите сами пуно срп, али све једно испод другог!

Када се овако укратко научи писање слова, онда се може за дати ученпцима да преписују речи са словарице, које су до тада, изучили.

И у овоме раду може бити интересних новина. поред словарице само ако наставник има довољно времена. Тако може се тражити да. се заједно пише реч, када се словарица уклони и онда се мора питати:

— Кад хоћемо да пишемо реч нос које ћемо слово прво написатид — Које после% — Које после њега —

Или се може задавати, да деца пишу слово по слово овако:

— Напишите н! —

—__ Мапимите ој

— Напишите БА Е

Де да прочитамо !

Н.. о... с. Шта смо написали; Написали смо нос.

Ако се ова два рада и не могну свагда изводити, мора се увек и сваки дан задавати да ученици препишу са словарице оне речи испод слика и да донесу сутра дан, да се види како је који написао.

· По неки пут и то при крају словариле треба задавати ученицима најпре у школи, а после и код куће да смисле неку реч, која, није писана и које нема у словарици да је напишу. |

М. Јовић.

НИ г

ЗАВАВА И ПОУКА

УЧИТЕЉ — ВИТЕЗ

Ко није био на вашару у 65, тај још и не зна, колики и какав може бити вашар у Србији! И ако је само место веома обично, као и остале наше вароши у Поморављу, али му је вашар јединствен. Покрај богате и питоме околине из које се стиче небројени свет, ту долави многи народ и из даљних крајева, да већином нађе купаца својим производима. Али не привлачи купце и продавце само згодан положај вароши (., него и само место где се тај вашар држи. То вам је пак место на далеко чувена „Бојача“, где се у хладу стогодишњих грмова може сместити и заклонити сва маса тога света.