Učitelj

а АН

Уредник „Учитеља“ реФерише: да је са осталим члановима. редакционог одбора разгледао расправу „Какав треба да буде учитељ у школи им ван ње“, коју је прошле год. написао т, Ђорђе Којић уч. и поднео Гл. Одбору, а ове године у неколико је изменио према садашњем закону о народним школама, и да се таква може оштампати у дружинском листу „Учитељу“, па тражи, да Гл. Одбор одреди награду писцу. < | |

На основу овог реФерата, Гл. Одбор решио је: да се ова ра"справа награди са сто педесет динара, п оштампа у дружинском листу „Учитељу“.

Х Подпредседник ставља на дневни ред питање о „темама“, хоће ли Гл. Одбор одредити једну или две, п шта ће одредити, како би (се могло на време јавити члановима, да их обраде. , После подужег саветовања, Гл. Одбор нашао је: да је за данашње прилике најподесније да се расправља тема: „Какав треба да је школски надзорник према школи и учитељу“. (О овоме да се

известе чланови удружења и позову да обрађену тему пошаљу Гл, Одбору до 1. јуна ов. г.

Х1 | Прегледан је рачун прихода и расхода на ово-год. учитељ. забави и Главни Одбор нашао је: да је било свега прихода 1243, а расхода по признаницама, свега 499,15 д. Кад се одбије расход од прихода остаје чист приход, од забаве, седам стотина четрдесет п три дин. џ 80 п. д. што је унесено у касу Учитељ. Удружења.

ХхП Благајник реферише, да је до сад потрошено за ситне трошкове (као: гас, свеће, палидрвца, канап итд.) света 41:95 1. Главни Одбор примио је овај издатак као правилан.

хХш Пословођа реферише, да су до данас образовани још ови 360рови: зајечарски, шабачки, посавеки, тимочки, сврљишки, крагујевачки. ,