Učitelj

668 УЧИТЕЉ

а) из вароши 26 м. 85 ж. свега 62

6) „ варошице 15: „856, - .„- 40 в) „ села 2а 24. 206 Свега 88 , 854 ,„ > 167

5. Џо годинама службе распоређени су овако: од 10 год. сталне службе Ом, 1 ж; од Иг. Ом. 1 ж; од ЈА г. Гм. 8 ж; одЈ5г.2м 9 жао од 15 т. 12 м. 14 ж) од ПГ. 1 м. 10 ж; од 18 г. 197. 4 ж; од 19 г, 20 м. 6 ж: од 20 г. 8 'м 6 же од 2 6 м.О ж: од 22 г ом (же од 28001 мл“ ж.; од 24 г. + м. 8 ж; од 25 2. 1 м. О: од 26. 1 м. 1 ж: од аут г. 1 м. 0 ж.: од 28 г. Ом. 1 ж; од 29 г. 2м. 1 ж; од до г. Хм. 0 м, од 31 г. 1м. 0 ж. Свега 94 м. 84 ж. Укупно мушких и женским 167.

6. Преглед по резулмпалиу оцена. Чисто 5 имају 4 м. 0 ж; од 4,90 па на више 2 м. 1 ж,; од 480 8 м. 5 ж; од 410 15 м. 4 ж; од 4,60 8 м. 10 ж: од 4,50 10 м. 10 ж.) од 440 8 м. 12 ж; од 430 12 м. 11 ж; 420 7 м. 9 ж; од 410 Ем. 1 ж; од 4 па на више 1 м. 1 ж; чисто 4 имају 2 м. 1 ж; од 8,90 па на на више 1м. 2 ж,; од 880 0 м. 8 ж; од 8,70 1 м. 1 ж; 3,50—8,60 0 м. 1 жао од 3,30—8.40 0 м. 1 ж; од 3,02 0 м. 1 ж. Свега 88 м. и 84 ж. Укупно 167 мушких и женских.

Напомена: „Повољан“ је 3.50 а „Неповољан“ је 1,50.

7. Број деце распоређене по школама у нижој гимназији има 17 м. 14 ж. 31; у вишој гимназији има 30 м. 5 ж. 85; у Вишој Женској Школи Ом. 48 ж. 48; у Учитељској Школи 0 м. 6ж. 6; у Трговачкој Академији 6м.0%ж. 6; на Универзитету #м. 1 ж. 5; Свега 51м. 80 ж. Укупно и женских и мушких 181.

Свет.

КОВИЕЖИЋ

Психопедолошки Завод у Петрограду _

Уз психоневролошки Завод у Петрограду основано је психолошко одељење. То ће рећи, подигнут је институт у ком ће се испитивати човек од рођења као васпитни предмет, а васпитањем његовим руководиће људи чувени. Са тим задатком, примају се новорођена деца у овај завод. Душевни живот им се у току развијања непрестано посматра и испитује, и то се продужује тако док не сврше школу, а по могућству и до зрелости њихове. Ово је врло важно, кад се зна, да основ постајању личности ваља тражити у најранијем добу детињства, а материјал за посматрање деце који се до сада купио случајно, овде ће се вршити системски. Осим тога, имаће се и практичне користи од овако брижљивог васпитања, јер пре школе матери је поверено васпитање детета, а њој, често, и при најбољој вољи, оскудевају потребна