Učitelj

40

У разр.: септембра, октобра и новембра VI „ априла, маја и јуна

VIL „ · новембра

МШ „ децембра

То би била једна врста вежбе за одржавање контакта са школом. Они који нису никако походили школу, могли би ићи месеца јануара и фебруара и то само они, који су навршили 15 година. Март месец може да се употреби за рад са онима, који су свршили УШ разр. ј

После овога дошла би војска, која треба такође да оснује сличне курсеве.

Г. Ј. Костић: Ако би се, по програму г. Инспектора радило пола дана са l. m П. разр, а пола дана са М. и МГ, онда би се добио 1 локал и 1 наставник, слаже се са тим.

Г. Са. Станишић: Ту би се добило само у квантитету, а у квалитету изгубило. Мисли да је бољс да се ради редовно и иормално па ма и не било Ми МТ. разреда. |

Г. Инспектор: Предлог г, Рабреновића добар је да се одржи контакт са школом и да се писменост не изгуби, али овим се путем не може добити довољно и потребно знање за живот.

После овога, одлучено је да се прими предлог г. Инспектора но: да се изврши покушај само у сеоским школама где има најмање 4 наставника и то у селима груписаним збијеним, а да се наставнику који ту буде радио, сви часови преко 22 хоноришу.

T. Владимир Марковић, због болести грла предаје ову писмену изјаву:

Кад се узму у обзир расположења широких слојева народвих и оних, који су у праву и оних, који нису у праву, онда морамо извести, поводом данашњег дневног реда ове конзеквенце. ·

Да се и у простом народу иу његовој интелигенцији, не би јављали читави потреси, често пута оправданог незадовољства, а кад и кад посве неоправданог — налазим, да је дужност просветних раденика, да први укажу на околност, да је прешно потребно: игвођење одоздо навише и одозго наниже, што више и што у јачој мери социјалне правде, поред најстрожих мера за оне, који се не даду урагумити.