Učitelj

Књижевне белешке | 303

Како се у нас педагогика мало разрађује оно је значајно не само због свестраног процењивања опсежног педагошког градива, због велике употребљене модерне литературе (критички пропраћене) на свима језицима, но и због оригиналне интерпретације главних педагошких проблема. Оно баца сасвим нову јасну светлост на ову научну област. Зато ће оно добро _ доћи свима онима, који имају ма какве везе са педагошким

питањима, а нарочито учитељима и замениће им стотине штурих брошура по педагошким питањима.

Преводилац моли све оне, који се интересују појавом овог дела, да му јаве дописницом, колико би примерака могли распродати у својој средини, јер ће се оно штампати тек у слу. чају, ако буде пријављен потребан број.

Адресовати треба: Г. Мил Р. Мајсторовићу Младеновац — Влашка o рад. округ).

БИБЛИОГРАФИЈА

Живан Живановић, Политичка историја Србије. Књ. П. Од прогласа независности до абдикације краља Милана (1878—1889). Београд. Излање књижаре Геце Кона. 1923,

Тимочка буна 1883. гол. Успомене Раше Милошевића, Београд, 1923, цена 40 дин,

Извештај Управе о раду и напретку Дома Слепих у Земуну од његовог оснивања до данас. 1823, Београд,

Vsgojeslovlja s !ете тин паши о дигезјомђе za исне са in sorodne šole, spisalo D-r Janko Kozjak in prof. Drag. Pribit Цирбђапа 1923, Učit. Tiskarna

Педагогијска књижница. Уређује Милан Шевић, Из школске п друштвене педагогике од Рад. Рајновца НИ. Цена 12 динара, Образовање и просвећивање од Милана Шевића |. друго издање. Цена 6 динара. Издање књижаре Рајковића и Ћуковића. Београд. #

Simon Janko, izabrani spisi za omladinu priredili Fran Егjavec in Pavel Flere. Ljubljana 1923. Učit. Tiskarna.

Годишњак фонда Станојла и Драгиње Петровић за год. 1922. Средио и издао одбор фонда. Београд 1923.

ХРОНИНА Једна лепа прослава.

Уобичајено је те се приликом учитељских скупова и других јаввих пригода просветни радници школски другови, «које генерације састану, води и заједнички прославе који моменат свога живота и том приликом се преброји да се види жолико их је још у животу, какве су их прилике сретале и ч«аваду билансе свога рада.