Učitelj

Рад лоптом у забавишту 365

КУЦА и

ве Ија о Бети 2РИ Стефанобаћа. # Станнобић). Ра > Т 1 Т7 Т 41 Т 4 1 1 Т 1 = 1 ј ј за 1 1 1 1 + Т 1 11 1 ј ј Е + јЈ 1 1 ЈЕ 1 ] 2

ј-З ј ЈЕ | 24 > "1 Н 1 =— 2 ј 165 1 јр. ј др ј = 45 += 2 1 > 7 4 5 Ф- - =>: ту 1 Ра 4: Њи 2 + 2 174

17. у | „Ми 4 та то црнукуцу,црнукучу, Са се слма цолм да би, да. ба ! : | 1

г Т та ја ен јенрезј Јаре реј је Т 78 г ј ' ј -- 1 1 РГ! 1 1 1 а ЗЕ5 | 1 + ј __[7 ; тиши Ј 1 ЈЕ. У стоје 1 Ј 5 рај н = ап по 5 пе == - 2 +

“о че о дан “с 2“ 1 се назеленој шира би даоцео 74 “= рају се „азеленој Фра ба.

Са плавом бојом треба мало више радити, јер има доста

нијанса, па је деца теже схватају. Зато сваком детету треба дати

по једну плаву лопту, да је дуже има у рукама и посматра. Поређење са осталим бојама. Причица. Песма:

ВОЛИМ НЕБО О г Јаао сторије | ји 2. ПА Свроновића, и рана. а ара пе нек Изи Нпр а ај фр 1 Е Е5Е МЕ 1 7 #2 1 1 о РА А у 55

ј Из 2 У Волил не д9 кад се Ила би, бо лим лод 610, иф ру ан бо ди | 2

Бареа

Правци кретања

Децу треба научити и на положај, који лопта има у простору. Зато им се да по једна лопта и нареди да свако држи у десној руци канап, за који је лопта привезана.

Покрените лопту напред! Покрените је назад! Устани, Милане, и пођи напред! А ти, Милице, пођи назад! Покрените лопту десно! Сад лево! Горе! Доле! Ставите је близу себе! Ставите је далеко од себе!

Горња се вежбања понове и левом руком, па се лопте прикупе. Сад мало гимнастике. Устаните сви! Руке напред! Назад! Руке десно! Лево! Руке горе! Доле! Пригодна песмица.

Релативни положај два предмета Да би деца могла да пореде релативне положаје два предмета, нареди им се, да испред себе ставе кутију или неки други предмет. Забавиља раздели лопте као у горњем вежбању. Ставите лопту на кутију! Ставите је више кутије! Ставите је испод кутије! Ставите је десно од кутије! Лево! Близу кутије! Далеко од кутије! У кутију! Место кутије!

Покрет

: Покрет означава промену места. Пошто лопта може да мења своје место, то је она и покретљива. Али она сама не може да се