Bilten Bitefa

·

| A U U OE O O OS O SU SS OC SO OVO UC O O 2 CIK, O O O KC OE S TS KOL KC SE OCI KK SE S KS S IK TT TI S S S S S TI

TRUPA

Citazens Compahy w GlasgovwM» bod »Yukovodstvom dipektoya Giles Havepgala, usvojilo je novu politiku koja se sasniva ma grupi čija je struktura i način rada Jedinstven u Britaniji. Ova grupa igra u dva posopišta: jedno je veliki prosaenijum, Citisehs "theat a drugo mali studio, Ekskluzivni posorišni hlub. Grupa se sastoJ+ od dvadeset glumaca, Četizni vežisevra i tri socenođrafa, od kojih veđina radi zajedno ba» ti godine. Svi su glumei priblišno istih godina, istog obrazovanja i istog iskustva. Svi au bođdjednako plađeni i svi igraju 1 velike 1 male uloge.

Program oba pouorišta u toku prvih sesona ove grupe sasnivao se ma britanskim + atranim klasicima. Prikazano je seđam Šekasbinovih komada, kao i radovi Forđa, Webste?a, Vanbrugha i Ma»ylovwoea, Bond Optoh i Heatheote Williams predstavljali su savramenu br{tansku literatueu. Grupa je prikasala četiri Breohtova komada više evpopskih remek-dela hoja su retko prikasivana u Britaniji, računajući tu Genetov "Balkon", Buoehherovu "DpDantonhovu smbpt" + Dogoljevog "Revisoyraq".

Grupa je mapravila dve tuymeje po imostranstvVu. Ma Majskom festivalu u Visbadenu 1971. godine, sa "Titusom Andpronihusom", dobila je nagrađu kritike. U jula 1972. godine vratila se sa opsežhe 1 uspešne evropske turneje, ma kojoj je, boređ ostalog, na Premio Roma, prikasala "Spasene" i "Antonija + Kleopatvu”. DPva se gruba takodje pojavila na Medjunarodnoj posopišnoj sezsohi u Abi poso?+štu u Dubitnu. Dalja prikazivanja "Antonija i Kleopatve”,objavfjema su u Antvebppenw» kao 1 ma Dubbelskom festivalu, a satim {

u Brislu i Hamoveru. Ova turneja savnšila se predstavama U Amaten damu, Roterdamu i Hagu kao i deo Holandskog festivala. U 1972.g. predatave "Pamepnlina VeZikog”" ı "Bogodavljenmske noži" bile su glavna ostvarenja grupe na Eksklusivni posorišni hlub kopnišđen

je u toku poslednje seszome sa ekspepnimentalne projekte u oailju naasvoja ı istraživanja odnosa glumea brema glumeu. Ovo je isvodjeno pod vukovodstvom Stevana Daptnella, a skripte upotrebljene hao oshova sa isvodjenje projekata uključivale su "Lipa, "Marat Sade” (Weisa), "Veze" (Gelbe») + "Oaa" (Stpindbevg)

eeeeo9oeeo eee oo eo eee oteo o MO Gee EB eo (..e..s.. e•ee•e•...............

PROSEK: 24

"Ličim na sopstveniocu meke Javne kuđe" peče Giles Have»bgal,» up?ra?v Mik Citisens Theatre. "U jednoj ruoer dPžim devojke a u deugod klijente, dok je najdelikatniji sađdatak sastaviti ih". Ova neočekivana + me sasvim podmesna metafora opisuje odnos u trouglu koji sačinjavaju upravnik oblasnog pozorišta, glumei 1 gleđaoeži, den, upravnik mekog lokalnog pozorišta ima istovremeno nekoliko zadataka: da sadovolji što širi krug posetilaca, da pronadje komađe koji de zađovoljiti njihov ukus. doh od svojih glumaca tzaž da po svaku cenu poošinuju pPepebtoa?.

•. egeeeeeeeo o eee EO. Bee Got eee eo ..eJedOoo•0 (u GG O O BO o eo. Obe OG ..