Filatelista
53
газгозговновојнннојозо9 999: о
тетаљавтљњљ" Фваљажетелт».
Uporedo sa izložbama, objavljene su mogobrojne publikacije mail-arta, spiskovi umetnika, štampani članci u novinama – što je početkom 70-tih godina doprinelo opštem razvoju mail arta.
New York Correspondence School Weekly Breeder (1971), koji je pokrenuo Ken Fridman, postao je prvi časopis mail arta. desetak brojeva objavljeni su u »Fluksus vestut“. Zatim je časopis ustupljen Bilu Galjoneu (Bill Gaglione) i Timu Mankuziju (Tim Mancusi) iz San Franciska koji mu menjaju ime u »Dadazin« (Dadazine«).
Ken Fridman otvara u Vankuveru 1970. godine svoj biro (arhiv/muzej) u prostorijama Umetničke galerije koja više dana privlači interes kanadskih umetnika.
Grupe »Dženerel ajdia« (General Idea) i »Imidž benk« (Image Bank) aktivno učestvuju u javnom razvoju mail arta i »Večite mreže« (Eternal Networking).
»Imidž« benk« koji su 1971. godine stvorili dva mlada kanadska umetnika Majkl Moris (Michael Morris) i Geri Li Nova (Garry Lee Nova) organizuje izložbu »IUmage Bank Postcard« u Galeriji lepih umetnosti u UBC gde prikazuju komercijalne i umetničke poštanske karte; katalog izložbe je jedna kutija sa kartama koje su kreirali umetnici – učesnici.
Iste godine Ana Banana (Anna Banana) počinje da štampa »Banana reg« (Banana Rag) i da korespondira sa »Imidž benkom«.
»Dženerel ajdia« iz Toronta izdavala je 1972. godine časopis »fajl« (File), kao parodiju na časopis »Lajf« (Life). Posvećen umetničkom dopisivanju putem Pošte i Mečitoj mreži“, »Fajl« Roberta Filujua doprinosi razvoju poštanske umetnosti, kako među umetnicima u Severnoj Americi tako i među evropskim umetnicima.