Filatelista
10 BO Temišvaru da izradi instrukcije za poštanske konduktere i za postavljanje kovčežića na brzim putničkim brodovima. Prema instrukcijama kondukteri su otvarali kovčežiće na brodovima pred svakom parobrodskom stanicom, razvrstavali i predavali pisma poštanskim uredima, koja su ih otpremala naslovniku. Pošto nisu bile uvedene marke za pisma, a bilojei nezgoda pri naplaćivanju takse u gotovom od strane poštanskih konduktera, u instrukciji je bila uneta i odredba da se na brodovima primaju i frankirana i nefrankirana pisma.
Sipski kanal
Agencije Društva, za razliku od poštanskih konduktera, primale su samo pisma sa unapred plaćenom poštarinom, te su ovom odredbom u instrukcijama za poštanske konduktere, bile oštećene i vidno smanjile svoju poštansku delatnost. Da bi se situacija poboljšala DDSG je 15. aprila 1866. godine uvelo u upotrebu sopstvene marke za pisma, kojima su frankirana sva pisma kod agencija. Za pisma naplaćivana je taksa od 17 krajcera bez obzira na daljinu odredišta. Nije poznato zašto je baš odredjena cifra od 17 krajcera, što je bilo mnogo jer je poštarina za podunavske zemlje naplaćivana od strane austrijskih pošta iznosila 10 krajcera. Godine 1868. zbog nezadovoljstva publike i predstavnika vlasti DDSG je snizilo poštarinu na 10 krajcera i uvelo marku iste vrednosti svetlo ljubičaste boje. Nekoliko meseci docnije, ova marka zamenjena je drugom koja je imala istu vrednost ali je bila zelene boje. Razlog promene boje nije poznat, kao što nije poznato zbog čega se dve godine docnije pojavila marka iste vrednosti u crvenoj boji. U toku 1871. godine ponovo se vraća marka zelene boje koja se nije menjala sve do prestanka upotrebe maraka Društva.
Marke Društva imale su sve vreme isti crtež – u položenom ovalnom okviru potpis “ERSTE K.K. DONAU DAMPFSCHIFAHRT/GESELLSCHAFT", u centru srednjeg polja vrednosnu oznaku