Godišnjica Nikole Čupića

174 ВЕРИЦЕ НО ОЗЛлУЧИНИ

сра мења на Борист знања и нстишског вероаљ штетт празноверица! Не би зв у тоне сљеарна, црева Б државне власти иогде ЧЕНИТЕ е. но што се до данас чинило! Не бв ли на жту наш законодавац требао да се упозна с овим аним Б интелектуалним основнши капиталом најода пре но што за њ буде доносно нове 3за= би ли требао да га добро познаје судија. који , првмењује закон не по шаблону в на аршин, 'чивши најпре добро окривљенога у свима његовиа 3 Наш закључак ту овоже послу може , томе за сад још свести само на то. да пожекад бисио у власти били да захтевано): 4а се Ррице нашега народа што боље ц што основоуче. Тек тада ш саио тада моћи ће се поми| на њихово сузбијање. Само онај лекар може авилан лекарски савет, Који постави тачну ДЕболести. То што важи за лекара ФиЗЕЧКИХ И зажи у нстој, ако не још у већој, мери и за фруштвених болести. А неће се порицати, да у време празноверице већ спадају овамо.

стов дан 1594.

ПРИМЕДБЕ:

»ривг је у свом последњем (недовршеном) делу са доста ће утврдио, да читање судбине из плећке м слезиње, с БОдосалашњим изворима срећемо први пут код етруских ја. који су о томе имади читаву науку, има свој корен није, још у сеоби народа, и у тој околности, што се по плећки птица и сисара цевидо. у колико је предео, у који 10. бво здрав изн кужан, те се онда решавало да се у е остаје илн да се пут продужава. Из овога посматрања вим значењем развила се доцније, као што рекосмо, чи-