Kolo
15
1) II опсра има свог ципелара. Његова је „иадлсжпост" да оправља, крпи и дотврује мпого сто• тина пари риановрспих ципела. 2) Кројачице кројачког атељеа Берлинске опере. морајц да буди упрћепе у моду свих времсна и парода. Опе- подједнако морају да знају да скро-, је и костим за „Кармен", Е.шу из „Лоеигрина", Грстц из Фауста", као и јутарњи кимоно за „Мадам Ветсрфлај". 3) Иозоришни слпкар па послу. Из великог броја цртежа, скица и модела сцснска слика добија свој коначни изглед. 4) „Мајстори" мсђу собом. Доајен немачке оперете Франц Лехар у разговору са геиералним интендаптом берлинске опере Вилхелмом 1'оде. Њихов разговор се свакако односи на музичко извођење дела чије приказивање претстоји. 5) У великим светлим просторијама сликарисцсиографи. праве кулисе које ће да одушевља-' вају позоришну публику... 6) и 7) Вечерња прстстава у позоришту крунише Р11 д свега особља, и онпх малих непозиатих у ра-, дионицама _ и ' атељсима и оних иа позорници,. које нарађујв пљесак публцке. Један двобој за. руку лцпе дсвојке из- комада '„Јоан де Зариса". • и заносна .елика игре лспих робињица (балет Палде "Локории> бсчка држ. опсра) из истог комада .