Kolo
18
/1 авијатичари и њихови на;ј//! ближи помоћници — монтери — морају бити здрави К снажни људи. И поред тога вигпеструки мајстори. Јер, ево, на пример, може да се деси да монтер једног хидроплана треба истога дана да буде и — гњурац. Хидроплан се, рецимо, врати оа једног дужег лета и пред самом гаражом која се налази на вода иопадне му »ауспуф« у воду. Ко ће да га извади? Разуме се, монтер. И сада монтер, који ое пре кратког времена спустио из виоине од 4000 метара, мора да се спусти још рецимо 40 метара испод водене површене 'и да пронађе изгубљену цев »ауспуфа«. И горе и доле прети му опасност да страда услед недостатка ваздуха, односно кисеоника. Срећом, опрема за висинске летове може да се употреби и као гњурачка опрема. И за кратко време ваздухопловац се претвори у гњурца, као што се види на серији слика коју објављујемо. 1 — Пошто је пре подне, приликом пробног лета, био на висини од 4000 жетара и због тога имао на лицц маску за кисеоник, монтер хидроавиона после повратка претворио се V гњурца да би у дубинч од 40 метара нашао направу која је случајно пала из његовог авиона у воду. 2 — Ово није никаква морнарска туча, него морнари удружениж снагама облаче свог колегу монтера у одело гњурца. 3 — Гњурац је двоструко обезбеђен против опасности да се идави:. гњурачком опремом и гњурачким ввоном. 4 — Пошто је пронашао део који је пао у воду, гњурац га преда:« својим дриговима, посади хидроавиона. То је „ауспуф" мотора који је случајно испао. 5 — „Летећи гњурац" задовољан је што је извукао свој „ауспуф Пошто је истога дана летео 4000 метара високо и гњурао 40 метаџа дубоко, он скида опрему да се одмори у пријатном друштву својих другова ... (Фото: Б. Ф. А.)