Naša pošta

НАША ПОШТА — МАЧА РОЗТА САЗОРТ 7А РОЗТО, ТЕГЕСКАР, ТЕГЕКОМ 1 КАПО

Кресвнерваер БОЉЕ ж. РЕнијилаЊЕ ЈЕ. ННЕАБРЈНАРЕВЕАЕ А БРОЈ 3 БЕОГРАД, 1 МАРТ 1931 ГОД. УШ

РЕЧ ЊЕГОВА ВЕЛИЧАНСТВА КРАЉА

Да заборавимо све што нас је у прошлости делило и да се ставимо сви у службу велике заветне мисли, — да чувамо и јачамо нашу велику и милу

домовину Југославију. (У Загребу, 1 фебруара 1981)

РЕФОРМЕ САОБРАЋАЈА

Излишно је подвлачити важност саобраћаја. Та је потреба повната интелектуалцу, научнику као и физичком раднику. Сви внамо да је саобраћај у земљи што и крвоток у људском организму. Потребу саобраћаја и његове благодети сви опажамо. Неко мање, неко више — према томе колико се њим служи, али — сви бев равлике. Саобраћај треба сиромашном као богатом, великом као малом.

Нећемо да кажемо да се на саобраћају није радило од Ослобођења, али морамо рећи, да урађено није довољно. Није довољно уопште, а посебно с обвиром на теографски положај наше земље која обезбеђује трансконтиненталну линију, спону од Истока Западу. У питању су интереси као и престиж државе.

Траже се нови путеви. Нови Министар саобраћаја, који је први доживео да у једном ресору обухвати све саобраћајне установе, израђује читав програм побољшања и рефорама у домену Саобраћаја. Девиза 6 јануара налави, дакле, оживотворење и у том ресору: У свескама ва септембар 1980 и јануар 1934, поздравили смо мере предузете на том путу.

Министар саобраћаја, г. Лазар Радивојевић дао је, преко „Трговинског гласника“, напис, под насловом „Железнице и аутомобилски саобраћај“, у којему се, поред осталог, дефинише питање аутомобилског саобраћаја и указује на претстојеће реформе. Предвиђа се свестрано побољшање, реконструкција и координација саобраћајних средстава. Напис гласи:

„Наш желевнички саобраћај налави се у сталном развоју "и непрекидном побољшању. То долази с једне стране од догра-