Opštinske novine

1 *

ОПШТИНСКЕ НОВИНЕ

*б) на углу Делиградске и Војводе Миленка дин. 10.640.64; в) на углу Далматинске и Гробљанске ул. дин. 11.520.40; г) на углу Петроградске и Милешевске ул. дин. 10.640.64. 3.) Проширење подземних кабина: а) на углу Авалске и Зорине улице дин. 20.518.97; б) на углу Бријанове и Кр. Александра ул. дин. 30.206.79; в) на углу Жоржа Клемансоа и Јањићевог сокачета дин. 19.986.94. Свега динара 217.253.31. б) у режији: 1) довршене бондручне радионице дин. 27.793.67; 2) израда трансф. кућице на Дедињу дин. 17.228.25; 3) израда трансф. кућице код „Ковнице" дин. 18.321.10; 4) израда трансф. кућице у Небојишиној улици дин. 3.177.45; 5) израда купатила на Дунаву динара 29.700.36; 6) израда ограде Возног парка динара 8.872.23; 7) израда моста за истовар угља динара 6.702.76; 8) Бетонирање у трансф. у Румунској ул. дин. 166.40; 9) израда постоља за жич. машину дин. 700.56; 10) глетовање кабловског канала динара 2.420.26; 11) прављење капије код Е. Т. Службе дин. 856.32; 12) ногари за диз. крова приколица дин. 397.36; 13) покривање шупе у Горњем Депоу дин. 700.—; 14) израда скеле за дизалицу у ливници дин. 1.664.84; 15) бетонирање у трансф. у Ранкеовој и Небојшиној ул. дин. 427.—; 16) бетонирање у трансф. БирчаниноваСарајевска ул. дин. 683.75; 17) бетонирање у Горњем Депоу динара 1.585.40; 18) израда темеља трећег привременог трамвајског депоа дин. 25.476.93; 19) израда трећег дрвеног депоа динара 31.493.47. Свега динара 178.368.11. Укупно сви грађевински објекти: динара 395.621.42. Осим тога Саобраћајна Служба је за све време од првих 9 месеци ове године вршила све потребне радове на оправкама, преправкама и одржавању свих постојећих грађ. објеката Дирекције трамваја и осветљења, као и све ванредне и редовне радове на одржавању трамвајских пруга и пружних обје-

=г^ггг.^. . _._^=г=тг- Стр. 83 ката и у ту сврху за то време утрошила ове суме: 1) одржавање грађевин. објеката динара 243.189.78; 2) редовно одржавање пруга д. 868.158.41! 3) ванредно одржавање пруга д. 31.337.37. Свега одржавање пруга динара 899.495.78. Укупно одржавање свих објеката грађевинских и пружних динара 1,142.685.56. II. Трамвајске пруге: 1.) Довршење реконструкције дуплог трамвајског колосека низ Калимегданску Падину поред „Национала", која је започета у 1931 год. Пруга је грађена из унутрашњег зајма. Дужина оба колосека износи 1.335 м 1 . Коштање целе пруге износи суму оД дин. 931.742.35, од чега је у овој години утрошено 31.742.38 динара. 2.) Довршење трамвајске пруге СењакДедиње, дужина колосека 2.949 м 1 . са 4 укрснице све на подлози туцаника са праговима, са швајсованим саставцима. Ова је пруга рађена такође из зајма, а почета је у 1931 год., у којој је утрошено 1,100.000.—- динара. Исплаћено је за све радове укупно 1,277.972.40 динара. У овој години утрошено је дакле динара 177.942.40. 3.) Довршење левог колосека у Гробљанској улици од „Жагубице" до „Новог Гробља" у дужини од 600 м 1 ., на подлози туцаника са праговима и швајсованим саставцима. Пруга је рађена из редовног буџета. Цело коштање пруге је дин. 133.407.81 од чега је утрошено у 1931 год. дин. 125.000.а у овој 1932 години динара 8.407.81. 4.) Израда леве стране повратног круга пред капијом Новог Гробља у Гробљанској улици у дужини од 86,89 м 1 . на подлози туцаника са праговима. За све радове утрошено је укупно динара 12.581.80. 5.) Подизање, подливање и швајсовање шина у Краља Милана улици од „Лондона" до „Славије", заједно са поновним бетонирањем око шина и израдом ситне калдрме око шина. Дужина оба колосека 1.106 м 1 . Укупно коштање свих радова динара 206.315.91. 6.) Израда веза између колосека у Призренској улици поред „Балкана" са убацивањем двеју скретница заједно са подливањем испод шина на дужини од 68,40 м 1 . За тај рад утрошено свега динара 2.805.50. 7.) Довршење колосека у Црногорској улици, на месту где еу до скора биле приватне зграде у дужини од 13,20 м 1 . Утрошено је за то динара 828.60. 8.) Реконструкција укрснице у Војводе Драгомира улици, према новој регулацији улице у дужини од 208,22 м 1 ., на макадамској подлози са изменом полупречника кривине и заменом једне скретнице.