Prosvetni glasnik

3

3.

Па кад у том положа,ју мадо поетоји, савије руке у првашњи ноложај на грудима. 4. Избацивање руку напред и ширење у страну.

4.

Ђак избаци најпре руке нраво напред, да несниде дођу на висину преиа рамену и да суједна другој окренуте, па их затимрашири хитро у сграну колико више може, пазећи наравно да их у лакту не савије, а песниде даостануна истој висини спрам рамена; за тим опет полако руке саставља напред.

5. Избацивање руку у етрану и кружно кретање. Ђак избаци руке у страну у познати положај , па опруженим рукама у лакту, описује круг, крећући обе у једно исто време најпре напред, па онда на више и натраг тако, да кретање буде најбрже и најјаче, кад руке дођу остраг. После тога може мало прекинути кретање. При овом кретању ђак, описујући рукама круг, једновремено диже пете, а кад један круг опише, опет се спусти на њвх. 6. Махање дееном (левом) руком у кругу напред.

Ђак пружи означену руку право наиред, алипесницу стисне; за тим подиже руку најпре право на више, па онда натраг тако да опруженом руком описује круг око самог себе. Ово кретање испрва се ради подако, а после се поступно убрза. 7., Махање левом (дееном) руком у кругу напред. Ђак пружи означеиу руку нешто мало натраг и, дижући је на више, оиисује њоме круг.

1*