Prosvetni glasnik
ИЗВЕШТАЈИ СТЛРЕШИНА СРЕДЊИХ ШКОЛА
579
У II. разреду 39 ђака. У III. разреду 23 ђака. У IV. разреду 15 ђака. Ове школске године, министарство је носдало доста учила за кабинете и лабораторију; што буде још требало, управа
ове нпже гимназије обрати ће се с молбом господнну министру просвете, да ее набави. ДБр. 305. 22. Јула 1887. год., у Шаицу. Директор шабачке н. гпмназије р. ЈМ арковић.
о. ВЕЛИКО ГРАДИШКЕ НИЖЕ ГИМНАЗИЈЕ
Госаодину Министру Иросвете и Црквених Послова Врој ученика у овом заводу, ма и лагаио, постунно расте из године у годину. У овој 1886-87 школској години.
1. разред
II. разред
III. разред
IV. разред
С в е г а
МУШКИХ
и н м о « н 8
X т к 0 а
ЖЕНСКИХ
МУШКИХ
и и лз о м к п
МУШКИХ
ЖЕНСКИХ
X ва к 0
X н и о ш н н
Уписало се
36
9
19
5
14
3
9
78
17
Походило школу
32
8
18
5
14
3
9
73
16
Било на испиту ....
32
6
18
5
14
3
9
—
73
14
Прелазе у етарији разред .
20
5
9
4
8
2
6
—
43
11
Понављају испите
5
—
3
1
6
1
3
—
17
2
Понављају разред
6
1
6
—
—
—
—
—
12
1
Отпуштају се
1
—-
—
—
—
—
—
—
1
Награђено је шигом: у I раз. 4 учен. и 2 учениде; у II. раз. 3 ученика и 1 ученица; у III. раз. 5 ученика; у IV. раз. 3 ученика. Сви су нредмети предавани по пронисаном програму. Н. Хрншћанска свршена је у IV раз, 11, у I раз. — 28, а у II раз. — 30 Априла, у III раз, 1 Маја; Срп. Језик у I. раз. 10 Јуна, у II раз. 23. у III — 19. а у IV раз. — 18 Маја; Нем. Језик у I раз. 22 Маја, у II и у IV раз. 8 Јуна, а у III раз. 10 Јуна; Геограшија у I раз. 12. а у III — 10 Јуна, у II раз. -1. а у IV раз. 20. Маја; Срп. Историја у III. раз. 5. у IV. раз. 8. Јуна; Рачун у I. раз, 7. у II— 9. у III. раз. 22. Маја; Алгебра13. Маја; Планиметрија 7. Маја; Геом. Цртање у сва три
разреда 8. МаЈа; Нознав. Човека 27. Маја; Ботаника 20- Маја; Воологија 28. а Минералогија 22. Маја; Хемија 1.ФизикаЗ. Јуна. Где је било времена чињена су понављања појединих одељака, који су ученицима били нотежи, а неки су наетавници нонављали свој предмет с почетка. По писменој одлуци савета про®есорског сваки је наставник био дужан поднети опширан писмени извештај, у којем би ноказао: начин свога рада за сваки предмет и разред, какав је успех ностигао, је ли, и каквих, сметња имао у раду, начин на који би ее те сметње могле отклонити, и шта би требало учинити да настава буде успешнија. Извештаји су ови читани у седницама проФесор. савета, објашњавани, критиковани. 73*