RTV Teorija i praksa

sadržina, obezbediti veči angažman privrednih komora i drugih društvenih činilaca. Pri tome se mora polaziti ne samo od neposrednog interesa osnovne organizacije udruženog rada, nego i od integralnog ekonomskog i društvenog interesa nesvrstane i samoupravne SFR|. 9. Sredstva informisanja koja imaju propagandne sektorc, spccijalizovane propagandne agencije, njihova profesionalna udruženja i Privredna komora jugoslavije treba da sc angažuju na školovanju i usavršavanju kadrova iz ove oblasti. To uslovljava svestrani prilaz i naučno izučavanjc potreba u kome treba da učestvuju stručnjaci različitog profifa. Na osnovu dosadašnjih savetovanja, usvojenih dokumenata (Kodeksa propagandista) i onih koja če uskoro biti razmatrana (dopuna odgovarajućih zakonskih propisa za usklađivanje ovc oblasti sa ustavnim načelima i Zakonom o udružcnom radu), kao i na osnovu ove rasprave, uz svestrano angažovanje Privredne komore Jugoslavije, odgovarajućih organa i stručnih udruženja, treba da se povede konkretna akcija za izmenu sadašnjeg stanja u ekonomskoj propagandi. Rezime i stavovi o ovim pitanjima dostavičc se odgovarajućim političkim društvenim i stručnim telima u svim republikama i pokrajinama, kako bi se u svakoj srcdini, počev od organizacija udruženog rada, sredstava informisanja, mcsnih zajednica, samoupravnih organa, društveno-političkih zajednica, društava i udruženja, pokrenule akcijc za unapređenje ekonomske propagande. Savez komunista i Socijalistički savez i dalje če pratiti ovu aktivnost u celini.

138