RTV Teorija i praksa

Ovo ukazuje da prioritetne kategorije uzrasta (tu bismo mogli uključiti tri: 15-19, 20-24 i 25-34 godine, s obzirom na to da one polpuno obuhvataju vremenski raspon od 18 do 30 godina kojem je u elaboratu tečaja dat prioritet), nisu toliko uključene u praćenje tečaja kao oni koji su od njih mlađi (10-14), odnosno stariji (35-44 godine). Koji je razlog slabijeg odziva onih kojima je u elaboratu tečaja dat prioritet, ostaje da se utvrdi eventualnim daljim istraživanjem. Sigurno je da su dan i čas emitovanja i način na koji voditelji kursa obavljaju svoj posao dobri - videli smo da večina anketiranih ispitanika povoljno ocenjuje i vreme emitovanja i rad voditelja. Neophodno je, na kraju, istaći potrebu da se, po završetku multimedijskog tečaja mađarskog jezika Televizije Novi Sad, sprovede kompleksnije istraživanje koje bi, s jedne strane, osvetlilo teorijsko-metodološku zasnovanost i opravdanost ovakvog pristupa učenju jezika narodnosi u višenacionalnoj sredini i, s druge strane, pokazalo prakfične efekte tečaja, tj. koliko je tečaj pomagao onima koji su ga pratili da savladaju osnove jezika koji je velikoj većini njih stran i u genetskom, i u tipološkom pogledu.

150

Red. broj Uzrast Procenat od ukupnog broja onih koji prate tečaj I. 10-14 godina 26,9% 2. 35-44 godine 18,6% 3. 25-34 godine 16,2% 4. 45-54 godine 10.6% 5, 20-24 godine 9,9% 6. 15-19 godina 8,3% 7. 55-64 godine 6,8% 8. preko 64 godine 2,6%