RTV Teorija i praksa
G. BERVAR: Ja radim na programima za naše radnike u inostranstvu... Pre 10-15 godina važilo je pravilo da naši novinari barem 14 dana moraju provesti u drugim republikama, al’ se to nekako promenilo i tek u poslednje dve godine ponovo je počelo - Ijudi su se okrenuli Jugoslaviji, počeli su putovati, na Kosovo, recimo... Možda je to sa Kosovom i došlo: odjednom smo videli stvarno da o zemlji u kojoj živimo najmanje znamo. M. PRODANOVIĆ: Opasnost od zatvaranja u republičke i regionalne granice preti i oblasti umetničkog. Često ne informišemo Ijude o nekim zaista bitnim kultumim događajima, muzičkim manifestacijama van našeg regiona, a to ne sme da se događa! Ista je stvar i sa prezentacijom umetnosti iz drugih krajeva naše zemlje. Postoje podaci o zastupljenosti kompozitora iz drugih republika i mislim da smo svi prilično zatvoreni u smislu prezentiranja kako zabavne, tako i narodne i umetničke muzike ... S. STUPAR: Mislim da bi sve nas radovalo ako bi iduče godine, kada dođemo na Ohrid i čujemo svoje informativne emisije, bilo više informacija iz drugih krajeva zemlje. Smatram da bi to bio veliki pomak napred ... TEMA PETA: PERSONALIZACIJA RADIJA J, BUBIĆ: Vi ste, kolega Tošiču, maločas pomenuli personalizaciju. Dosta polemike na sinoćnom razgovoru izazvao je pokušaj Radio-Zagreba da se autori sami najavljuju ... M. TOŠIĆ: Jeste, čak se Sonja Badel usred svog priloga najavila ili odjavila, kako hočete, i produžila ... Vidite to sa personalizacijom nije uopšte jednostavna stvar, To je krajnje koraplikovana stvar i ja bih mogao ovde da vam iznesem jednu kompletnu tezu. Naime, još
44