RTV Teorija i praksa

dakle, svom auditoriju prediožile emisije oxbiljne i lake muxike, Među zabavnim emisijama veliku popularnost tokom prvih godina razvoja televizije imali su prenosi programa iz „sala za z.abavnu muziku” kao i prenosi drama; ovaj vid emisija ustupio je kasnije svoju popularnost komercijalnim filmovima, umetničkim serijama i igrama. Prema rezultatima ankete koja je sprovedena na inicijativu Uneska', programi u kojima je muzika imala najveći deo predstavljali su: 1980. godine: 5% ukupnog TV programa koji su u Belgiji emitovale belgijske TV stanice; 4,2% ukupnog TV programakoji su u Francuskoj emitovale francuske TV stanice: 2,1% ukupnog TV programa koje su u Italiji emitovale državne italijanske TV stanice, Što se umetničkih programa tiče oni su u isto vreme u Belgiji iznosili 30% (ukupnog TV programa koji su u, Belgiji emitovale belgijske TV stanice), u Francuskoj 22,2% (ukupnog TV programa koji su u Francuskoj emitovale francuske TV stanicel i u Ihliji 28,1% (ukupnog TV programa koji su u Italiji emitovale državne italijanske TV stanice). U isto vreme na BBC 2 Light Entertainment predstavljao je 6,8% ukupnog vremena emitovanja, umetnički programi 15,2% a sport 13,9%. KONCERTI ZABAVNE MUZIKE NA PROGRAMIMA TRADICIONALNE TELEVIZIJE Koncerti zabavne muzike dugo su se obračali celokupnoj porodici okupljenoj oko prijemnika; oni su tada odgovarali pre svega ukusu odraslih koji su predstavljali bazu publike tradicionalne televizije. Emitovani direktno i javno,često su nastojali da u studiju stvore atmosferu oopularnih mjuzik holova ili luksuznih noćnih lokala.

1 Trois semaines de tšlevision - Une comparaison internationale (Tri sedmice teieviz.ije - međunarodno poređenje), Unesko, Pariz, dec. 1981

2 BBC Annual Report and Handbook 1981 (Programme Analysis 1979-80, Television Networksl, str. 108

114