Srpski tehnički list

— 363 —

Станица је било 68, на нормалним пругама, а постаја 17. Возни материјал. Локомотива

је било 51 488 с рее 78 парних моторских кола , · 1 специјалних путничких вагона 5 путничких вагона ], Пи Ш кл. 131 вагони за пртљаг (фургона) 35

У, - а и пошту 2

, „ пошту (обичних ком-

бинованих) . . . .. 20 вагона за робу покривених 1255 вагона за робу непокривених 751 вагона специјалних теретних 389

Свега 2588 — 2667 Према томе на један километар стварне дужине пруге долази 0,14 локомотиве, 0,24 путничких и

4,52 теретних вагона; на једну локомотиву долази |

7,12 километара пруге. У 1909 год. на свима возовима пропутовало

је 1,241.874 лица, путничких километара: 86,838.080 |

Сваки је путник просечно пропутовао: 69.9 Км. (у 1908 год, 66.7 Км.) —

У унутрашњем саобраћају 'пропутовало 986.414 |

лица, а путничких километара 57,628.433 Км.Од тога је било прихода 2,761441:36 дин. (у 1908 год, 2,298981:20 дин.) —По класама путовало

је овако: 1 кл. 0'280/) (0.309) П. кл. 6.220/, (6'519/6) |

и Ш. кл. 93.509, (93.199/).—У заградама су цифре из 1908. год.

Скупа узевши пропутовало је Оријент- експре- |

сом 0.42%., а било прихода 5.319; 1 класа путничких и мешовитих возова 0.59%/,, 1 класа 9.769, Ш,

класа 85.569), било је прихода од мешовитих и |

путничких возова: 87'46%/; војника: 3,67, а било

прихода 6.43%/, од годишњих карата било је при- |

хода 0. 80ој. — Целокулан приход од путника био је 4,431.817.87 дин. (у 1908. год. 3,891,610.80).

Према томе је сваки пугник платио 3.57 дин. а по километру 5.10 дин. (г 1908 год је било 3.49 и 5.23 дин Укупно просечни приход од једног путничког километра, у парама 5,06 (у 1908 год. 5,29). 2. Промет и приход од пртљага,

зовозне и спровозне робе.

Сва је роба прешла тонских километара 199,344.826 а свака је тона прешла просечно км. 116.6 (у 1908 год. 127,105.067, тон. км, и 107.7 КМ.)

Приход од робе и споредне таксе. укупно: 6,123.966:56 дин.

Приход од телеграфске радње у унутрашњем саобраћају био је: 5.65251 дин.

Целокупан приход од путника, пртљага и робе на пругама нормалног колосека у 1909 год. било је: 11,536.307:97 дин. (у 1908 год. 10,404.664'65 дин.)

Свака је тона (пртљага, паса, брзовозне, и

споровозне робе) прешла просечно 1444 км., свака је осовина натоварених теретних кола била опте-

бр-

рећена просечно 2:57 тона; чисто оптерећење теретне снаге било је просечно 51'40%, —

По тарифном километру било је прихода: 20098:09 дин. (у 1908 год. 1834459 дин.)а по возном км. 5.59 дин. (5,44 у 1908 год.) Дневни приход по тарифном километру био је: 55 дин.—-

.. | ДЏ86 У ПЕЕ Е 5Е Н нло 0о с о о52 ја = Орла Ф |Е>7 ЕБ и бо ои јћо сз ~ е ој ке | СР 6» а | 2572 јл << 'о со О о „2 ја , ољ=о со с О |=62 о = о с о с = о со = 4 ПА ~ 90 – о – 5 со НЕ Еау ва Ф о = га за ~ - с с ст Б 475 о (еј (== со = 8 та Са || хе ке О| == Не с та о 4 о 5 о «“ = е е' ејов о сз о ло со 62 сј=с ТЕ Бо а а оке [о су 5 35 ио со об је сћ = #5 5 со 12 | г= је со о Саше о нем на ИЈЕ 62 са 5 Е “же — <Т |- > – Боа] О. = [а ви (+ в Б о 5 а тА о 5 осе . а 5 = = [5 ч 5 је с: о. ду 09 с о 5 5 о ~ у = = 85 ~ « 5 [6 о до - Е = а а. = ~ – о бо 6 а = О са Е + 5588 – о 5 Бобо Вокајтб = о о | па ео «ЕТ Ву

У 1909 год. пропутовало је возова: 20.858 кола: 458,745; било је у возу вагола: 22; километрички пут возова: 2,119.994 просечно оптерећења возова у тонама: Нето 64.34, бруто 240,65, у возу било је просечно осовина: 44:2 — Један је воз просечно пропутовао: 101:6 км. — -

3. Расходи. — У 1909 год. издато је на расходе 5,752.829%29 дин. Чист приход је био од нормалних железница: 5,773.478,68 (у 1908 г.: 4,662.307,54 дин.) Према томе на издавање пада 49.87%, — По буџету било је предвиђено прихода 10,700.000 а добивено стварно: 11,904.491 дин; издавање је било предвиђено 5,515.636, а стварно издато 5.989.016 дин. Однос између ових бројева показује саобраћајни коефицијент: 50.25%