Topola

290

Засвирају фруле а кор почне певати силне оне и дивне имне у „Антигони“; певали су свечане напеве а уз то ходали свечаннм играчкпм крокои, у славу богу, јер је изразвта игра око божјег олтара бала први зачетак драмских приказа ; час су корачали десно, час лево, час застајкивалв, час се раставлали, час очет стајали, час се кретали брже, час спорије. Ватрено је дидаскад иди учвтељ и насхавник кора давао такт рукама, чак и ногама, а каткад, кад га ревност свлада, и дедвм телом. Песник је сам чешће придазио. Та његово је било, изнаћи напевАза песме у кору, одредити играчке покрете кора. Покаткад би увдонио фрулаша, узео струне те стао ударатв, npaieta њима кор, да ба могао боље руководити певање и свечана му кретања. Као што се Софокле на дому Ипонакову, тако се Еврипид трудпо на Пврилашшву дому, Ијон на дому Мндијвну, Кратан на дому Арастокдову, и другв песаида по домовима других корага, ходајућа међу својама као војсковође, упућујућа, нагањајући, сва рада, да добију ДЕЈонисијску победву награду. Домови су корага бвлп толвко всто огњишта, са којпх се унапред шврвло узбуђеље неко усљед жељног ишчекввања и жпво заузимање. Та племенвцн су кориговн учествовалн у његовој победи и с њпме заједно изввкана бавала вао победиодв. У то су време обично