Učitelj
524 - НЕ ДАГОШКА писСмА
ширније и подробније и кад само имаднеш времена, можеш и“ опширније записивати.
У почетку може ти се десити да бележиш мање важне ствари, а важније да превидиш или да мање пажње поклониш. Но што више будеш бележио све ћеш боље умети одабирати што је важније и корисније за твој бележник и све ћеш боље умети да са што мање писања што више забележиш и од заборава сачуваш.
Ако примаш овај мој савет, започни одмах бележити. А мени зе бити веома мило, кад те посетим, ако ми из свог бележника прочиташ коју лепу забелешку, или ако ми по кадкад у писму саопштиш који интересантан пример, као што си у последњем свом писму учинио. Уверен сам да ћу доцније пи у „Учитељу“ читати што год, што ти из свог искуства износиш друговима на размишљање. Веруј да од тога има много користи. Јер, као што сам ти већ рекао, педагошки посао још је далеко од свога савршенства; а њему ћемо се брже приближавати ако, поред педагошког знања које нам школа дала, ако се у свом послу све више у„савршавамо и ако сваки своје искуство износи другима да се њиме користе.
Тако бар мисли о овоме
ТВОЈ ДРУГ,
А. Ј. П.