Učitelj
школ. 1894. —95. годину.
6 Р о ј А е ц е родитељи дечји били су | ЕЈЕ [5 | = је а | – 2 2. Е|8 | о жн Б 5 ВЕБ |Е | | | 8 2:| 5| Е | || | = ПЕН) 5 ~ | || = Ф о Ф ЊЕ Ф | - Ф А = Е Е Б = Е 2 Е 2 . 85 | а Е а | Бем = Вј мо ј 56 З = Б | 5|г25]| 2] = 8 | 5 |Б | 8] |) ~ || = | |= = | КЕ | = Ба|ејо5 = | 8 | = Е = 8.| = 5 | = 8 = 5 = = Беј ве 42 | 43 || 44 | 45 || 46 |[4т| 48 | 49 || 50 |51 | 52 | 5 | 6 | 56 | 57 | 58 | 58 | 60 и | | | | | |. | 4919) 4212! 4659 8573 9878 2184! 2597|1618) 945 570|1022 56381! | 887 2761 44 361 6 3701 55: 65) 098 438 1818 224. 7 62522 599) 69: - 20-—-н< 26. - << 90 588 206 529 | 260|“ 874 218: 2:81 138. 185 72) 52 9216 862: 1177 84 84] 69 849 74! ва - ба “50 45 85" за 26 82. 20 15 6): 187] 361! -4! 13 — _ 292 284 _ 92 385 81) 285 108] 228 89! 12051) 128 —| 1667] 529 66: 74! 79 та 26|-- 93) 86 29 16. 26 5| 24 6 о А 800 678 34) 3) 28. 2195 4 а | 714 6 9. 8! 281 8 5 5 382 АДЕ НО А 15 7! 3 7 8 65 54 о 1 2 5 26 А ТИ а 57 5 -_ ВО по [ = | 10: 12) — = 4928) 11 -- 2). = 21 4; –| — –_--___-- _ | ПА ВЕНЕ 95 = да | ИЕ – = ДЕ (| | 2 58 3 8 | па У | | | не ја | 36059) 16541 | 37687 1 98874 8776 | 24997 5689 | 12416 20852187 1278 254998] 17884 27746 заба аеоа 1495 30558 || ' | | ; -| 995 30098 11749 31965 10264! обо5з 6182 | 21809 3778 11196 12797968) 589 195680| 18966 72280 5728 Зал Бе 94570 | | - 5 Ц С Н | | "5084 4387) 4692 8616 2896 2206 26141621 951 57:)1024 585 56989 960. 1152 41 362 6 3791 .583 226| 528 260) (974 216: 278] 148]. 185 Та) 52] 41 2216) 862 177 84) 84! 69 _ 849 та| 82 54 50] -45 81) - 84 26) 38 2018: 9 6) 185 365 а 13 — – 294 284! 92 385 87) 285 109 225] 49] 120 51128) 29. ——| 1667 589) 66) тај 79 741 4 55] 62 5 31 38 3] 2] 22 44 10700 31 2 1 65) п| 56 313 36059 16541 37687 14852 | 28874 8776 | 24987 7: 19416 2089 1187 1973 254798 17884 277705956 3598 1405 30558 | | | | . 2:
98353! 10137. 2904" 8251 22777 4166 | 20071 3106 | 9766 975|:485 741 23506 4789 5499) бо обо5 1110 7612
| | | 5 | а 36059! те5а1 | 37637 14852 | 28974 8776 | 24987 5689 12416 20852187 1278 254798 14 27146 5986 3598 1495 30558 || | | : 6120 4576 4921 ват 3995 2068 21174 7951875) 359 12946 9046. 17849 5016) 1045 1167 17488 | 25564 – 5156) 22097 2351 | 17609) 1681 | 8916 1 165 180880) 4681] 5248 5 по к“ =
| | о 95018 6064 | 21604! 3699.) 11090 1240/7889) 624 198276) 13727, 22592 5706/8014 1277 24071
ЊЕ ; | 2 | 7706 6404. 7138 6101) 6097 4010) 4916|2588| 2660 10571702 582 17287) 18045 22891 5295 1088) 385 "та
6051 23742
5107 6447
| |
|| 29798! 11554 | 81684 10082
од посматрања све самих својих, у пола познатих, ствари и прилика, а с друге стране да би се могло извршити упоређење аустријског васпитачког напретка са напретком осталих културних држава у васпитању, комисија изложбеног одељка обратила се је дипломатским пугем владама свих културних држава на освету с молбом да јој се из министарства просвете пошљу подаци о уређењу школа у дотичној земљи. У тој цељи послата су и нашем министарству просвете питања, штампана на немачком и Француском језику, која садрже 127 тачака. Министарство их је поверило на израду једном наставнику Учитељске школе, који је већ готов са израдом. Резултати упоређења васпитног напретка у свих културних народа на освету биће објављени у засебној књизи. Нема сумње да ће ова педагошка, изложба привући на се пажњу наших учитеља и у опште просветних радника. С.
2) УГАРСКА
Српске вероисповедне основ. школе у Угарској. У «Школском Листу“ (Бр. 9. од ове год.) читамо да по најновијим зван. подацима у Угарској има 403 срп. вероисповедне осн. школе са то-