Učitelj
ДИДАКТИЧКО-МЕТОДИЧКЕ НАПОМЕНЕ п 20!
И у овом питању не треба апсолутно радити. Могу неки учитељи водити своје ученике кроз све разреде, неки само по 2 и 3 године.
УЦ
Из досадашњег може се у кратко извести ово:
Систем вођења ученика кроз све разреде олакшава, учитељу, да задатке школине ну васпитању и настави потпуније изведе, јер:
1. Колико се пута ученици мењају, толико се пута кидају наставни конци и крњи нужна сталност и једнакост васпитног рада. Вођењем пак ученика отвара се основ за нужну непрекидност — Копи — у настави и васпитању,
9. Ствара услове за узајамно делање куће и школе.
3. Згодан је да уздигне осећање одговорности за успех или неуспех и љубав наспрам васпитачког посла. Отвара и бољи суд о раду појединих учитеља, као и боље цењење васпитачког рада у опште.
А. Ствара код учитеља корисно потстицање за даље усавршавање како у појединим предметима, тако и у не дагошкој науци.
5. Из свега се види, да су ово унутрашње користи од система. вођења ученика, према којима су приговори одвећ незнатни и сметње се могу лако уклонити.
- Крета Јонић
учитељ
ДИДАКТИЧКО-МЕТОДИЧКЕ НАПОМЕНЕ
1 ВАЊВАВ ТРЕБА ДА ЈЕ НАСТАВНИК.
„Учитељ је душа, школе». 5 «Истинским васпитањем може се занимати само прави Философ.“
__ Херберт Спенсер.
Најузвишенији посао што га смртни врше то. је. <= наставнички. Спремити, у пуном смислу: породици оца;