Učitelj

ДИДАКТИЧКО-МЕТОДИЧКЕ НАПОМЕНЕ п 20!

И у овом питању не треба апсолутно радити. Могу неки учитељи водити своје ученике кроз све разреде, неки само по 2 и 3 године.

УЦ

Из досадашњег може се у кратко извести ово:

Систем вођења ученика кроз све разреде олакшава, учитељу, да задатке школине ну васпитању и настави потпуније изведе, јер:

1. Колико се пута ученици мењају, толико се пута кидају наставни конци и крњи нужна сталност и једнакост васпитног рада. Вођењем пак ученика отвара се основ за нужну непрекидност — Копи — у настави и васпитању,

9. Ствара услове за узајамно делање куће и школе.

3. Згодан је да уздигне осећање одговорности за успех или неуспех и љубав наспрам васпитачког посла. Отвара и бољи суд о раду појединих учитеља, као и боље цењење васпитачког рада у опште.

А. Ствара код учитеља корисно потстицање за даље усавршавање како у појединим предметима, тако и у не дагошкој науци.

5. Из свега се види, да су ово унутрашње користи од система. вођења ученика, према којима су приговори одвећ незнатни и сметње се могу лако уклонити.

- Крета Јонић

учитељ

ДИДАКТИЧКО-МЕТОДИЧКЕ НАПОМЕНЕ

1 ВАЊВАВ ТРЕБА ДА ЈЕ НАСТАВНИК.

„Учитељ је душа, школе». 5 «Истинским васпитањем може се занимати само прави Философ.“

__ Херберт Спенсер.

Најузвишенији посао што га смртни врше то. је. <= наставнички. Спремити, у пуном смислу: породици оца;