Učitelj
451
Цртање.
У нижим разредима да је везано за природне објекте и предавања из очигледне наставе, основни облици предмета с правим линијама. У старијим разредима простије слике с кривим линијама и цртање предмета са правим и
кривим линијама. Избор такође слободан.
Гимнастика.
У млађим разредима: Дечје игре с певањем по такту; шведска гимнастика с маршевањем. У старијим разредима
гимнастичка игре и најпростија војена вежбања.
Земљопис.
У нижим разредима очигледно упознавање најглавнијих географских објеката, упознавање са школ. собом, двориштем, местом живљења и околином а у старијим разредима упознавање предела или земљописне заједнице живота у
којој се ученик находи, упознавање уже и шире отаџбине са физичког политичког и културног становишта,
Природне науке.
У нижим разредима разговор о кућевним радњама и
упознавање са главним заједницама живота које се налазе
у дотичној околини, а у старијим упознавање са заједни“
цама живота и најглавнијим представницима од сваке јединке која тој заједници припада. Остале природнине се
само наведу тако да се истакне нарочито оно што је карактеристично код њих. - -
У сеоским школама уз разговор о појединим природним
објектима даваће се поуке и о радовима који се врше у ком добу године на коме од њих.
Најзад о човеку и органским функцијама његовог тела. Уз разговор о појединим заједницама живота објашњава
ће се и природне појаве водиће се разговор о најобичнијим
појавама у кући и напољу с којима се ученице сусрећу.