Učitelj

451

Цртање.

У нижим разредима да је везано за природне објекте и предавања из очигледне наставе, основни облици предмета с правим линијама. У старијим разредима простије слике с кривим линијама и цртање предмета са правим и

кривим линијама. Избор такође слободан.

Гимнастика.

У млађим разредима: Дечје игре с певањем по такту; шведска гимнастика с маршевањем. У старијим разредима

гимнастичка игре и најпростија војена вежбања.

Земљопис.

У нижим разредима очигледно упознавање најглавнијих географских објеката, упознавање са школ. собом, двориштем, местом живљења и околином а у старијим разредима упознавање предела или земљописне заједнице живота у

којој се ученик находи, упознавање уже и шире отаџбине са физичког политичког и културног становишта,

Природне науке.

У нижим разредима разговор о кућевним радњама и

упознавање са главним заједницама живота које се налазе

у дотичној околини, а у старијим упознавање са заједни“

цама живота и најглавнијим представницима од сваке јединке која тој заједници припада. Остале природнине се

само наведу тако да се истакне нарочито оно што је карактеристично код њих. - -

У сеоским школама уз разговор о појединим природним

објектима даваће се поуке и о радовима који се врше у ком добу године на коме од њих.

Најзад о човеку и органским функцијама његовог тела. Уз разговор о појединим заједницама живота објашњава

ће се и природне појаве водиће се разговор о најобичнијим

појавама у кући и напољу с којима се ученице сусрећу.