Učitelj
Франкфуртски план за проучавање ђака 481
Да ли је кадар да се у новом положају брзо одлучи за целисходне одлуке 2
Да ли одаје присутност духа
Да ли је у стању да савлада самога себе2
Да ли показује организаторну способност 2
Да ли при новим захтевима долази брзо или споро до успеха 2 |
Какав је радни темпо и ритам рада у baka?
Које сте диспозиционе разлике опазили у току рада 2
Да ли ђак ради споро или тешког
Да ли му је рад подједнак или неједнак 2
Да ли је поуздан 2
Да ли се брзо или споро замара >
Када се нарочито умара
Да ли се замара у лошијем успеху или у све по споријем "темпу 2 |
Да ли се брзо или споро одмара 2
Да ли се лоша надареност изравнава великом вредноћом 2
6. Држање у друштву (заједници):
Да ли се ђак радо и лако прилагођава на заједницу 2
Да ли се не слаже са другом децом па услед тога воле да је насамо2
Да ли се лако подвргава једној заједници 2
Или се он трси да буде вођа>
Да ли је готов да се прими одговорности 2
Да ли унапређује успостављене циљеве у заједнипи 2
Или их крши и напада 2
Да ли одаје дух супротности2
Да ли испољава социјални смисао 2
„Да ли је готов да прискочи у помоћ>
Да ли има саћути или је злурад 2
Како се држи према родитељима, браћи и сестрама2
Како поступа са пријатељима и пријатељицама 2
Како се понаша према странима (старима, лупежима) 2
Како се влада према туђој имовини 2
Како ђак гледа на имовину заједнице 2
7. Владање:
Да ли је ђак добар или уредан2
'Услужан, поштен и скровит 2