Učitelj

Франкфуртски план за проучавање ђака 481

Да ли је кадар да се у новом положају брзо одлучи за целисходне одлуке 2

Да ли одаје присутност духа

Да ли је у стању да савлада самога себе2

Да ли показује организаторну способност 2

Да ли при новим захтевима долази брзо или споро до успеха 2 |

Какав је радни темпо и ритам рада у baka?

Које сте диспозиционе разлике опазили у току рада 2

Да ли ђак ради споро или тешког

Да ли му је рад подједнак или неједнак 2

Да ли је поуздан 2

Да ли се брзо или споро замара >

Када се нарочито умара

Да ли се замара у лошијем успеху или у све по споријем "темпу 2 |

Да ли се брзо или споро одмара 2

Да ли се лоша надареност изравнава великом вредноћом 2

6. Држање у друштву (заједници):

Да ли се ђак радо и лако прилагођава на заједницу 2

Да ли се не слаже са другом децом па услед тога воле да је насамо2

Да ли се лако подвргава једној заједници 2

Или се он трси да буде вођа>

Да ли је готов да се прими одговорности 2

Да ли унапређује успостављене циљеве у заједнипи 2

Или их крши и напада 2

Да ли одаје дух супротности2

Да ли испољава социјални смисао 2

„Да ли је готов да прискочи у помоћ>

Да ли има саћути или је злурад 2

Како се држи према родитељима, браћи и сестрама2

Како поступа са пријатељима и пријатељицама 2

Како се понаша према странима (старима, лупежима) 2

Како се влада према туђој имовини 2

Како ђак гледа на имовину заједнице 2

7. Владање:

Да ли је ђак добар или уредан2

'Услужан, поштен и скровит 2