Učitelj

480 | ; Учитељ

Да ли похвала слаби даљни успех 2 __ Да ли заслужено куђење добро или лоше упливишена ђака 2 Да ли се хвалењем појачава садања склоносг за самоузвишење и самоуображавање 2 Да ли се огледа јако (можда болесно) развијени понос > (Покушај самоубиства 2 Узроци 2). Да ли је осећај поноса слабо развијен 2 Да ли се куђењем повећава можда већ уврежена склоност за немарности и клонулост 2 4. Склоности и навике: Да ли се у ђака огледају изразито склоности 2 Какве cy? На што их треба свести 2 Да ли је склоност трајна 2 Да ли је настала промена 2 Зашто 2 _ Да ли је ђак у стању да слободно и безбрижно ради» поред својих склоности или му то сметаг Од када и зашто 2 Да ли сте у ђаку открили добре или лоше навике 2 (Услу– жност, пристојност, срамежљивост, чедност или противности“ овога) 2 | Да ли је педагошко утицање на рђаве навике било од. успеха2 ~ | ; Зашто He? 5. Воља и шок рада: Да ди ђак показује јаку или слабу вољу 2 Да ли је склон вагабундству и избегавању (изостајању)“ школе 2 | Да ли се његова вољна снага ограничава на тврдоглавост или самовољу 2 Да ли се снага воље огледа само онде где се тиче ђакове предности 2 Да ли ђак има јаку и истрајну вољу и при неугледним захтевима 2 Да ли се пређашња слабост воље могла уклонити помоћу“ вежбања 2 | Који узроци претежно опредељују његове радње (Предност, жеђ за знањем, частољубље, нагон за самосталност).