Učitelj

'392 У питељ

Ако се хоће да утврди израз „пута“, онда деци објаснити да (се место "на мебвта но...“ „каже 1. Мула > пута. 1. — Узимање 1 пуф. Оно изгледа нама веома лако, али деци није разумљиво, како то на први поглед изгледа, те је потребно нарочито извођење. Овде као и код сваког множења долази у обзир: 1, основна мера која се мора предочити и схватити као један број: 2, бројем утврђено узимање (колико пута: овде 1. пут); 3, схватање резулшатша и речима понављање целог тока рада. | Ток рада. Нацртати на табли овр бројну слику: НА

Или: (5) О (070) О (0 Или: II II II III ТО O) O (УВО O) | O (0) у О

Изведе се ђак на ручунаљку и каже му се: намести 6 куглица! На колики си места по 6 к. наместио То се боље краће каже овако: намештено је једанпут 6. Колико то чини2 (6). Колико је 1 пута 626 х 1=6.

У ово исто 6 колико пута по ! има (Или још боље: у то исто 6 на колико места по | има) Раздвој по 1! Колико је то 6 пута 12 1 х 6—6. |