Učitelj

1зртуапје ппеПрепсјје испеја 617

подели Киркегардову трагику и да се попут њега ограничи на саму себе. Оно што је заједничко философима и теолозима састоји се у томе што они искоришћавају најразгранатији и најпарадокснији израз неохуманизма као подлогу и исходиште правоверног живота, као што би сваки био у заблуди, ако би општи резултат психолошког проучавања, како се он показао на овоме конгресу, сматрао за нешто више а не само за изграђивање једнога система психолошких категорија, које нам могу послужити за разумевање историских појава, али нам тешко могу прибавити спасење човекове природе.

Због тога треба на крају одати признање личностима које стоје на челу појединих праваца у савременој психологији на томе, што су се понашали уздржљиво и опрезно. На основу тога што се показала жења за методичком јасношћу, за егзактним истраживањем, за сарадњом психологије са философијом можемо се надати да ће до идућег конгреса 1936 који ће се одржати у Мадриду настати разведравање у целокупном стању психолошког проучавања и да ће престати распарчаност разних праваца у њему. Сам Киркегард је већ наслутио излаз иу „Појму страха“ изразио се овако: „Ако не будемо позвани на ред у научноме раду, ако о њему не водимо рачуна, јер поједини проблеми не смеју јурити једни поред других, као да је стало само до тога, да се први стигне на неку маскараду: онда заиста можемо каткад бити врло духовити; каткад изазивати опсењујућу варку, као да смо већ постигли оно, од чега смо ипак још много удаљени; каткад се мирити са противречностима на основу неког безначајног поравњања. Међутим та добит свети се накнадно, као и свака незаконита зарада, која не може постати правном својином ни грађански и економски.

Јзршуапје теећаепсје искеђа и Атепсј 04 Вебг. МПенса,

ртојезота Облејзке 5Ккоје п Затајеуц

Раћојоглја исиеја је упо тада паџка. Џ Метаској зе росеја гагуцан рге пеконко зофпа а печо Казшје 1 и Атепа. Меди атемеки пашетешта Кој; 5ш зе Ђамш 1зршуапјет штеенсепсје испеђа 1 си зе чедес : Кеш, Вата, Воусе, Сћагјегз, Рује 1 тпог дгигл. М: бето зе и оуоте Сапки фан и гјаупоте Шагапја ргоГ. Кенга.

Па 1 зе ђође зћуаШо 1зршуапје 1 тегепје штеПсепсје рп Сети зе прогебЏауаји (езјом, зКаје, Ргојем, Куосјелц штепзепсђје, шеге сепфгајле Тепдепсјје, уапађићеја, Куосцеп! Когејасје #44. роеђпо је ипаргед ге пећо орбе о тегепји шеНсепсјје. Розгоје гагпе тејоде ха тегепје пиеНсепсје. Рохпајо је да је Вџше тепо пиећсепсји ро зкан тептајпог доба. АКо је ћгопојобко 1 тетало