Učitelj
али лнрвенанеенанниенваивинлевиелеаи се еван ан авириеренинле сер вилРиааеЕ522) 117
11. Имена и надимци животиња.
12. Календар сточарев и белешке о животињама.
13, Свеци заштитници сточарства и религиозни обреди у вези са сточарством.
14. Веровања при изгоњењу стоке, пастирски обичаји и обреди.
15. Приче о животињама итд.
16. Како се дресирају животиње за специјалне циљеве.
17. Да ли је ослобођење унело неке новине у гајење животиња и сточарство у датом месту.
19. НАЧИН ЖИВОТА И ЗАНИМАЊА: ЛОВ И РИБОЛОВ
1. Да ли је лов занат или случајно занимање:
2. Да ли лов тражи временску сеобу за ловином:!
3. Лов појединих лица, група или друштва:
4. Лов на крупно звериње, обреди у вези с овим, веровања, приче итд. Лов на ситније животиње и дивљач.
5. Потпун опис процеса лова.
6. Рибарство, ступањ распрострањености,
7. Који се зверсви, животиње, птице и рибе лове;
8. Забрањује ли се убијање неких животиња, птица, риба и зашто! Да ли је то повремена забрана или стална; Постоје ли о том легенде и веровања:
9. Оружје и оруђе за лов и риболов.
10. Како је поједино оруђе удешено;
11. Како се уловљена дивљач искоришћује%
12. Народна имена — зверова, птица, риба.
13. Ловачки и рибарски календар.
14. Религиозни обреди у вези с ловом и свеци заштитници лова.
15. Ловачке и рибарске приче, бајке, веровања итд.
16. Промене у лову и риболову после ослобођења и уједињења.
(Наставиће се) А. И. Никифоров
ČITANJE U OSNOVNOJ ŠKOLI, ČITANAČKI KOMPLEKS „POPLAVA”
||
Opel je na ploči Il. stajao napisan glavni naslov Poplava, a ispred njega ime štiva Kaznila ga priroda s oznakom knjige i sfranice. Razumije se da je bio upisan ı datum kako se fo uvijek radi.
Pošto su učenici i usmeno ulvrdili zadatak, pozvao sam one koji imaju knjigu Čitanka, o čovjeku i zdravlju da je izvade i otvore označeno štivo. U razredu je bilo svega fri komada ove knjige, od kojih su dvije, čini mi se, pozajmljene bile. Svi su učenici uzeli svoje Dnevnike (bilježnice) i spremili se za rad. Šlivo Kaznila ga priroda dosta je dugačko. Sporazumeli