Učitelj
911
Радна настава из предратног и првог послератног „модердоба Кершенштајнера, Гаудига, Пабста, Сајнига и др. Концентрациона настава из времена Коменског, Пешла, и осталих назови присталица концентрације.
Комплексна настава која одговара савременим погледима о свету и животу. Ова четири начина покушаћу да прикажем графички:
Поједини начини: [. Предметна настава
“
ног
i sl „so (одређује ,, 5
Учитељ сам ствара „мисаони круг“ за поједине предмете и за поједине часове и сам предаје и уобличава, вредности по одређеним степенима.
Облик наставе је пасиван: радне су густије даје учитељ, циљ одређује у читељ закључне резултате даје учитељ
П. Радна настава
Заједно са децом уобличава учитељ традиво за поједине предмете. Облик наставе је активан: радне сугестије долазе од деце, учитељ организује и даје правац, највише раде деца сама.
Учитељ ствара мисаони круг за поједине предмете који су упоредно повезани са осталим подручјима. (Лабава повезаност!) Облик наставе је паСиван: радне сугестије долазе од учитеља који сам предаје и уобличава вредности.