Učitelj
ишао напред и изискивао потребну реорганизацију школе и њене наставе.
И водећи рачуна о тој општој еволуцији живота наше земље, као и о еволуцији савремених педагошких назора и стремљења и природној еволуцији саме школе, као такве, наставничко веће Више педагошке школе израдило је један пројект, који је имао да послужи као основица Министарству просвете за доношење нове Уредбе и новога Правилника о раду Више педагошке школе. У том пројекту нарочито је посвећена пажња реорганизацији наставних отсека, у којима би се предавали стручни, подагошко-филозофски, општи и помоћни предмети, потребни за што боље извођење наставе у свима отсецима.
У свима тим тежњама, предлозима и сугестијама за једном таквом реорганизацијом школе и целокупне њене наставе наставничко веће и једне и друге школе је настојало да прилагоди Вишу педагошку школу самом животу и развитку наше земље. Оно је, дакле, настојало да Вишу педагошку школу учини правом високом наставничком школом са карактером факултетскога рада једне специјалне високе стручне и методске школе за теоријско и практично спремање наставника грађанских школа, школа за дефектну децу и надзорника народних школа, како би сви ти наставници и надзорници, који изиђу из Више педагошке школе, што боље послужили народу и земљи на високом задатку и послу општега просвећивања и уздизања народа и народнога подмлатка на виши културни ступањ. :
53 М Законодавни развој школе и реформа њене наставе
Као плод општих школско-државних потреба за што стручнијим и методскијим знањем наставника грађанских школа, школа за дефектну децу и школских надзорника и у исти мах као плод настојања и сугестија ректора и наставничких већа београдске и загребачке Више педагошке школе, дошла је, најзад, крајем 1936 год. нова Законска Уредба са Правилником о раду Више педагошке школе. За њено доношење, поред многих објективних разлога и момената, кад је реч о личном уделу у доношењу те Уредбе, припада нарочита заслуга ректору београдске Више педагошке школе. То је потребно и овде рећи, а да се притом нимало не огрешимо о лични удео и многих других око доношења те Уредбе.
Том Уредбом, која је дошла на основу овлашћења у финансијском закону за 1936/37 годину, чл. 43, дати су нови основи рада и наставе Више педагошке школе, основи који су означавали потпуну реорганизацију школе. Уредба је у наставном погледу учинила школу правом наставничком школом за наставнике грађанских школа и школа за дефектну децу, као и за школске надзорнике, обухватајући у шест група предмета сву потребну стручну (научну) и педагошко-методску, као и практичну спрему, потребну за наставнике свих типова грађанских школа, а тако исто и спрему наставника школа за дефектну децу и школских надзорника у посебним 'отсецима.