Učitelj
Хвала Богу
Боже благи, добри оче, Да свршимо тако срећно Хвала на помоћи И остале књиге Што смо могли овој књизи И да свако све достигне Ево на крај доћи. Рад чега се труди
Да будемо добра деца Олакшај нам Боже благи И честити људи,
И будуће бриге,
Добар ђак Знам читати знам писати Школа мени није тешка Не плашим се сад задатка Кад већ радим ја ипак Нема слова које незнам Све постигнем, па све знам Ја сам добар ђак. Ја сам добар ђак. Рачун знадем песме знадем Учитељу благодарим У игри сам врло лак. Баш за његов савет свак! Учитеља свога слушам. Молићу се увек Богу Ја сам добар ђак. Ја сам добар ђак. Вредан ђак У школи сам вредан био Хвала нек је моме тати Па сам много научио Што у школу мене прати Знам писати, знам читати Па не остах осим свију и по мало рачунати. Јадан слепац код очију.
Све ово нема вредности и далеко је од тога да заталаса дечју душу, да је узвиси, да освоји интересовање и омили књигу.
— Свршетак у идућем броју Др. Љ. Јовичић
Куеспзам пи васиишање
Куеизам је један од многих праваца савремене психологије. Основао га је француски апотекар Емил Куе, по коме је добио и име. Он претставља научну форму за једну врсту врло старог популарног учења и знања о вредности аутосугестије. Међу психолозима стекао је углед делом због своје оригиналности, делом због својих практичних успеха, и делом пак због свога става који је заузео према извесним правцима савремене психологије. Као што је познато, психологија се од пре извесног времена налази у озбиљној кризи, која је проузрокована неслагањем психо: лога како у погледу испитивања тако и у погледу метода дока-