Učitelj

вавенииинаневиисиеишиаевЕнитнаиене Нено векова штете

— Воја и Томислав: Да ли је крокодил гуштер или није» Милан Савић читао Зоологију и Брема: Он је само сличан гуштеру“ Он се сматра као јака животиња. Може крокодил да убије и човека Нилски крокодил (знате Нил то је река) читао ми брат из Зоологије излази из воде, може да убије, а једе само ситну рибу.

4. О пчели.

Домаћи задатак. — Цидак: ујела ме пчела па то место натрљам першумом. — Фаркић: Ујела ме у трамвају, извадили жаоку (мали, црни трун) па сам притиснуо ножићем...

— Крејачић: Како то пчела вади мед из цвећа» Учитељица објашњава сисаљку која је на крају као мала кашичица.

— Драгољуб: У Сланкамену видео сам да су пчеле направиле кућице више врата. Учитељица објашњава да то нису пчеле већ осе које самељу дрво у устима па онда изграђују своје кућице.

Наставница им уноси слику за разгледање и разликовање између пчеле, осе и зоље. Зоља гпризе лишће воћа, а неке у дрвету праве путеве... Гордана започиње, остали прихваћају и певају: Праве стазе и богазе куда мрави пролазе“.

— Учитељица: Осе једу слатко воће, по мирису из далека га осете. Осе једу месо, муве и лове пчеле. Последње речи изазивају да се сете пчеле из П разр. Певају: „Пчелина смрт“.

у бо гр жаља

Фи, лбу јрдра бпдалА 9060 вимјама Плаљ ~ Ле, а

Тим 9 Мрњиа рој ,

ФА оргџа пег

а дал ка = ова с маја ма а Пра

Учитељица је читала причу: „Најтежа кошница. Писмено су препричавали. Препричавали поједине делове — слободан избор. Цртали су пчеле. Цртајући разговарали су о деловима тела, подели, ногама, длачицама. Цртали су и пчелу у цвету, илустровали „Медвед и пчеле“, „Пчела и голуб“. Читали: „Цвет и мед“, „Леп цвет а певали су „Брзо амо секице, ево једне пчелице.. Ево пчелице.... Зуа зу, ево пчелице“.