Bilten Bitefa

– 9 – burnu Peakoiju kada sam vekao da je "Seosko dvovpište” loš tokset. I nije loš tekat samim tim Što od njega može da se hapravi dobra predstava, altı u konvenotonalnom smislu to mije vpađanje dobroj iitepatupi, Veđ onoj bozoprišno? materiji od koje Jedan odpnedjeni umetnik može da bravi posoPište. Smatra so» Pecimo, da je "Lin" loš tekst, to je potbumo pogrešna pozorišna looika, sve OhHO 158 čega se moše hnapyaviti dobra predstava je dobro, dobro u pboaorišhom smislu, 111 Je tako, 11i se uopšte time ne treba baviti.Fraka je sam bo sebi jedan beđan tekst, ali nije loš jen se is njega mo napraviti dobra predstava, "Seosko dvorište" je aamo po sebt u stižu devetnaestog veka, "Dom moga oca! uobšte nema teksta, "Tri: veneoeijanmska bliaanaea!” su mogo go?i tekst od sličnih te Vrste. Dakle„ u pitahju je vrađanje 1 obrađanje Jeđnoj posorišnoj temi. a he literaturi kao takvoj.

Za mene je Bitef od prvoga dana mnogo snač{io sato Što nas de informisao ne samo sa omim Što je najbolje u svetu, bVeđ i onim što je u datom trenutku najsnačajnije i najintepesahtnije u oblastt pozorišta, bila je mišljenja Olga Božičkoviđ. Mavavno, mi se 8Ui O svemu he možemo složiti, je»bp su u bitanju Yaalićiti ukusi, bristupt, ba time i oocamc. Ja jako pozdpPavljam ono Što je Mi»kopi vekhao o afirmaciji glumoa, a gledajući Bitef i kroz njegovu

funhaiju koja se sastoji 1 u obaveštavahju, ja sam mu zahvalna

T sa Jednu "Imaginarnu vepobrtažu...”", jay ta bređastava pokasuje o

što se dešava u madjavskoN posopištu, dpeago mi je Što sam viđela

i Pumunsku predstavu "Me pravi duđane sa stoepeništem", Jep je za

mene to obaveštenje da u Rumuniji postoji i jeđna takva vrsta đra

matupgije i pozorišta, kao Što i ta predstava rehabilituje glumea

MJegovo veliko umeđe.

|